רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בינואר 2017

ווארטים


״תמיד יהיה לנו עפרון כדי לכתוב בו את העתיד שלנו, אבל אף פעם לא יהיה לנו מחק כדי למחוק את הזכרונות שלנו.״

יש לי חבר שהוא כל כך דתי שלא הולך לבית כנסת כי זה פתוח בשבת

הנטורי קרתא מפגינים על מעצר בחורה
והבדואים מפגינים על ההריסות בחורה.
למה שלא יתאחדו בעצם?

איש הלך ברחוב עם אשתו וחמותו.. לפתע מתנפלים שלושה שודדים על חמותו ומרביצים לה מכות רצח..
האשה שואלת את בעלה  אתה לא הולך לעזור???  
עונה לה הבעל נראה לי ששלושה זה מספיק

אישה מרוקאית מתקשרת לבעלה לעבודה כולה בלחץ .
תישמע היא אומרת לו .יש ריח חזק של גז בכל הבית .מה לעשות? הוא אומר לה : בלי פאניקה. תרגעי
 תעשני סיגריה. אני אחשוב על פיתרון .

כורדי אומר לחבר שלו --ראיתי שלט "צבע ביתך ב-1700 שקל" אז צבעתי. .ממי אני אמור לקבל את הכסף עכשיו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.