רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בינואר 2017

ווארטים


״לך תבין את האמת שבהיגיון, דבר חסר יכול להשמע נכון והגיוני, דבר שלם יכול להשמע הזוי ודמיוני.״

העוקץ היומי
לך תבין את ההגיון של אנשים, מה שבעיניו חכם וחזק - בעיניה ילדותי וקטנוני. מה שבעיניה מושלם ויפה - בעיניו מבולבל ושולי. 
לפעמים ההגיון המושלם של האחד אצל השני הוא הכי אבסורדי והזוי.
וזהו שאמר המשורר; ההיגיון שלך מוציא אותי מדעתי ...
 
סיכום ביקור ראש הממשלה אצל האדמו"ר מבעלזא
האדמו"ר בזמנו הפנוי קורא ספרים ‏
וביבי בזמנו הפנוי ‏קורא תנ"ך

קפידא... הקבלן שהרס את גשר הכהנים השבוע בקבר רבי נחמן באומן, התמוטט ופונה לביה"ח
היום מת עוד קבלן חילוני שלא הרס את גשר באומן בן 60 בתל השומר של מי הקפידה
הקבלן שהרס במירון את גשר הכוהנים עדין חי ובריא

תימני עוצר באמצע נסיעה בצד הדרך מזמין אמבולנס ואומר להם שיש לו לחצים בחזה..זיעה קרה..וכל הסימנים של התקף לב...האמבולנס מגיע והפרמדיק יורד אליו פותח את הדלת ושואל..מה קרה אדון? ..והתימני עונה...נכנסתי בטעות לכביש 6..
תימני אחד עטף את הכסף שלו בעיתונים. חברו שאל למה? שמעתי שהעיתונים נוהגים לנפח דברים

שלוש אחיות קשישות בנות 82, 84 ו-86 מתגוררות
יחדיו באותו בית, כדי להימנע ממעבר לבית אבות.
לילה אחד, הבכורה הכינה לעצמה אמבטיה. כשהכניסה
את הרגל לאמבט, קפאה לפתע במקומה וצעקה לאחיותיה:
"תגידו, אני בדיוק נכנסתי לאמבטיה או בדיוק יצאתי
ממנה?
אחותה האמצעית משיבה לה מלמטה: "אני מיד באה לבדוק!"
כשהתחילה לטפס במדרגות, נעצרה וקראה לאחיותיה:
"תגידו, אני הייתי בדרך למעלה או בדרך למטה?"
בינתיים ישבה בת ה-82 במטבח ולגמה כוס תה.
"אוי אוי", תהתה לעצמה, "אני מאוד מקווה שהזיכרון
שלי לא יידפק ככה", ומיהרה להקיש על שולחן העץ
שלוש פעמים.
"אני מיד באה לעזור לכן", קראה לאחיותיה,
"רק אבדוק מי זה בדלת..."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.