רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 23 בינואר 2017

ווארטים


״אל תאפשרו לאחרים למשוך אתכם לתוך הסערה שלהם, תהיו אלו שמושכים אותם לתוך השלווה שלכם.״

״מה שמפריד בין אנשים מצליחנים לאנשים מפסידנים, זה איך הם מתמודדים עם שינויים.״

בשבת כובד מר קושניר חדב"נ בזימון וכה הוא אמר: "ברשות מורי חמי נשיא דורנו"

הזמינו אותי לחתונה בלוד.
כמה סמים במעטפה
תימני הולך לקיוסק עם עשר ילדיו בעל הקיוסק חושב בטח עכשיו אני ירויח כסף התימני אומר לו תביא לי פחית ועשר קשים
 מרוקאי אחד אומר לחבר שלו: אחי, בוא שש-בש. אז החבר עונה לו: עזוב, בוא ישר מכות

שתי פולניות יושבות בסלון ומשחקות קלפים. 
פתאום אחת אומרת לשניה: "סוניה, בעלך בטח בוגד בך, תראי הוא ירד כבר לפני שעתיים לקנות סיגריות ועדיין לא חזר" 
סוניה עונה לה: "זושה, למה את תמיד רואה הכל באור שלילי, אולי הוא נדרס?"

מיסטר גולדברג הוא מיליונר קמצן יהודי ומטייל בהרי האלפים ול'ע נופל עליו מפולת שלג.
עזרה ראשונה מוזעק מכל הכיוונים. אבל קשה לעבוד בשלג.
פתאום שומעים מסוק מסתובבת באוויר ומכריז: אנחנו הצלב האדום, איפה אתה מיסטר גולדברג.
אבל מתחת לערימת השלג צועק גולדברג: "כבר תרמתי לכם השנה, עזבו אותי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.