רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בינואר 2017

תצעקו גזענות

תצעקו גזענות אלף פעם זה לא ישנה את הנתון לפיו רמת הפשיעה בין בני המגזר הבדואי גבוהה פי שתיים וחצי מזו במגזר היהודי.

תצעקו גזענות אלף פעם זה לא יעלים את הנתון כי הפשיעה האלימה גבוהה במגזר הבדואי קרוב לפי ארבע מהמקבילה היהודית.

תצעקו גזענות אלף פעם זה לא ישנה את העובדה כי שני שליש ממקרי הירי והרצח בדרום כולו, הוא במגזר הבדואי.

תצעקו גזענות אלף פעם, זה לא ישנה את תמונות חוסר והיעדר חוק מוחלט הקיים ביישובי הנגב בדרום, באופן פומבי בריש גלי.

תצעקו גזענות אלף פעם זה לא ישנה את פעילות כנופיות הפשע הבדואיות האלימות בדרום בתחום סחיטת דמי חסות, הצתות וגרימות נזק, שוד כספומטים התפרצויות ועוד.

תצעקו גזענות אלף פעם, זה יעזור לבדואים להסיח את הדעת מפעילותם הענפה בהברחות סמים ונשקים וכל דבר בלתי חוקי אחר בגבולות מצרים וכל גבול אחר.

תצעקו גזענות אלף פעם והם ינפנפו בחיילים בני המגזר שהם או המשתחררים מהם אחראים לפעילות ענפה של גניבות נשק מבסיסי צה"ל, ושאר הבדואים העוסקים בגניבות נשק סחר בנשק, גניבות משטחי אימונים ועוד.

תצעקו גזענות אלף פעם זה לא יגרום לבדואים להפסיק להתחתן עם כמה נשים, לרשום אחת כאשתך החוקית, והשאר ברישום גרושה, להביא מעל 50 ילדים, ולקבל מהמדינה קצבת ילדים של אם חד הורית בעשרות אלפי שקלים.

תצעקו גזענות אלף פעם זה לא יפסיק את שליחת הנשים הבדואיות תושבות השטחים ללדת בשם האישה היחידה הישראלית, ולקבל אזרחות ישראלית לילדיה, (לפעמים אותה "אישה" על פי הרישום, ילדה בביה"ח 3 ילדים באותה השנה)

תצעקו גזענות אלף פעם, והנה עד שתסיימו את הצעקה יבנו עוד עשרות מבנים בלתי חוקיים תוך התפשטות התרחבות לקרקעות ואזורים תוך צפצוף על כל חוק צו ומנהל תקין.

תצעקו גזענות אלף פעם, זה רק יפריע לכם לשמוע את האיומים במוות לכל איש חוק הנכנס לאכיפה במגזר בו פעילות אכיפה מתבצעת בצוותים מוגברים.

כן כולם יודעים שכל מה שנכתב לעיל נכון, אבל כל מה שהתקשורת וחלק מחברי הכנסת יעשו למי שיטען זאת, הם יצעקו עליו אלף פעם גזעני... ואחר כך מתפלאים שבדואים רוצחים שוטרים...?!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.