רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בינואר 2017

רוב העופות מהכשר הבד"ץ 'העדה החרדית' טריפות מדאורייתא


מאת עדה'ניק

הנושא של הבעיות בעופות של העדה החרדית (שמזריקים החיסון בשוק על מקום צומת הגידין) התחילה להתדרדר
אחרי שניסו כל דרך להשתיק את הפרשה ולהגיד שאין שום בעיות ושהכל מתנהל טוב וכו', ושכל הרבנים האוסרים (שהם מומחים אמיתיים בטריפות) יש להם נגיעות וכסף וכבוד ופוליטיקה, וכל הרבנים המתירים הם נקיים מנגיעות ואנשים אמיתיים ומומחים בטריפות כך ניסו להציג את זה.
ואחרי כל זה, למרות הפסק המפורש של הראב"ד שלהם הרב  שטערנבוך שאחרי כל המכתבים הוא כתב במכתב האחרון לפני חודש: שבוודאי בההכשר של העדה זורקים כל עוף שיש בעיה כזאת!
וגם ההעדה בעצמם עוד בחודש אדר א' כתבו שיש בעיות בגלל המכת קור והוראתם לזרוק כל עוף שיש שאלה כזו

וכמובן שבתוך המשחטה יש הוראות אחרות מפורשות לא לבדוק ולא לזרוק ובכלל לא להסתכל על הריעותא הגדולה שרואים בתמונות ושכל אחד יכול לראות בעצמו על כל עוף שקונה בחנות יש ברגל אחד בשר מת שאפשר לגרוד בהצפורן מעל מקום צומת הגידין ממש! רח"ל.

העיתונים והאתרים כולם מקבלים כסף גדול מהועד הכשרות לא לפרסם שום דבר בענין הזה ומאכילים אלפי בני ישראל בטריפות למהדרין בשאט נפש

והשבוע יצא מכתב חריף מאוד מאוד מהרב רושגולד מרח' יהודה הלוי מבני ברק שמשמש כרב במשחטה זה ארבעים שנה

בעיידה לא יודעים איך להתפטר מכל זה וחושדים בר' משה ברנסדורפר שעומד מתחת כל הבלגן, שהוא הרב היחיד בהעיידה שאומר לכל מי ששואל אותו שרוב העופות מהכשר הבד"ץ טריפות מדאורייתא ועל חלק קטן אפשר להתווכח וממש חלק קטן כשר, ומורה בלי פחד לכולם לא לאכול עופות בשום אופן רק לאכול בשר הודו או בקר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.