רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 20 בינואר 2017

ברוך שפטרנו מצורר היהודים

אני כל כך רחוק מלהתערב בפוליטיקה הפנימית באמריקה זו כמעט ולא מעניינת אותי, ולולא הנשיא שיצא לא היה צורר היהודים, לא הייתי נוקף אצבע ומשתדל לסייע למועמד מסויים בבחירות האחרונות. ניצבנו בפני סכנה איומה שאם חלילה ממשיכים את הקו שלו, לא רק ליהודים בישראל היו צרות גם אנו היהודים כאן בארצות הברית היינו סובלים סבל בל יתואר

הנשיא ברק חוסיין אובמה שמקורו מוסלמי שיחק משחק מסוכן ביותר, הוא ידע כי לפגוע ביהודים בגלוי לא יאפשרו לו, המפלגה שלו צריכה את הקולות של היהודים, אז מה הוא עשה, כבר בשנה הראשונה החל לשחק עם 'סדר ליל פסח', אז כתבתי כי זה מדאיג אותי, נשיא כלשהו לא עשה זאת לפניו והוא משום מה ביקש 'להוכיח' כי הוא לא שונא יהודים. במקום שיוכיח בשטח, הוא שיחק אותה כשמצד אחד הוא משחק סדר פסח וחנוכה ודומיהם, ומאידך לחם בישראל ביקש לסכן את מדינת ישראל ולא אהב את היהודים שומרי המצוות ממנו סבלנו סבל רב

כאשר ראיתי אותו עוזב, וכשאת מקומו תופס מי שלפחות לא יילך בדרכו, אמרתי בשם ומלכות ברוך שפטרנו מן הצרה צרורה הזו

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.