רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בינואר 2017

מבזקים

'יתד': משרד התחבורה הודיע לח"כ משה גפני - הרכבל החדש בחיפה לא יפעל בשבתות. 

יעקב ריבלין בטוויטר: ארבעים שנה אני קורא את טוריו של ברנע בכל אכסניותיו. הטור שלו הבוקר הוא הראשון שאינני מאמין לאף מילה שלו. 

'ערוץ 2': שוב הוסרו תכניות הבנייה ב'רמות' ו'רמת שלמה' מסדר היום של הוועדה המקומית בעיריית ירושלים. המבחן הגדול של הפינג פונג המביך הזה יתחיל אחרי השבעת טראמפ. 

ארי קלמן ב'כל הזמן': בג"ץ קובע כי על המדינה להסביר תוך 30 יום מדוע היא מונעת מנשות הכותל לקרוא בתורה, כמו"כ היא מורה לרב הכותל למנוע חיפושים על נשים מעבר לבדיקה הביטחונית הרגילה. 

'קול ברמה': אתמול ננעלה רשימת המתמודדים על תפקיד הרב ביישוב מבשרת ציון, והבחירות יתקיימו בשבועות הקרובים. במקביל, ראש המועצה מתכוון ככל הנראה לגשת לבג"צ בנסיון לעצור את הבחירות. 

ח"כ משה גפני בראיון למנדי ריזל: "אני לא אוהב את הפרשה של ביבי ומוזס. גם אני נתקלתי בתופעות כאלה: בא עיתונאי וביקש ידיעות והבטיח סיקור הוגן. אף פעם לא עשיתי את זה. אנשי עסקים רמזו לי ומפעילים לחצים, הם עפו מהחדר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.