רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 19 בינואר 2017

בעולמם של חרדים שוב היה הראשון שצפה את המפולת בחב"ד - רבני חב"ד אומרים משה שילת ומתכוונים משה הבלין

בעולמם של חרדים שוב היה הראשון שצפה את המפולת בחב"ד. 
רבני חב"ד אומרים משה שילת ומתכוונים משה הבלין
המייל האדום בניתוח על מלחמת העולם  ורעידת האדמה החדשה בחב"ד.

לכבוד הצופה למרחוק ר' חיים שאולזון שליט"א

לכבוד עשרות אלפי הקוראים החשובים:

ישנם כיום בחב"ד מאות משפחות שאינם מודעים למה שבעולמם של חרדים מתריע כבר קרוב לחצי שנה, מאות משפחות שבעצם לא יודעים כלום מה עובר על בניהם, מה שיקולי המוסדות, מה קורה עם העסקני דמה ובכלל. בשביל כל אותם אנשים הידיעות בוואטצאפ על מכתבו של הרב ירוסלבסקי נגד משה שילת ברמה הבוטה ביותר זיעזעו את השטיבלאך והנייעס בחב"ד.

 הרב ירוסלבסקי הוא לא 'עוד' רב ברבני חב"ד, הוא כוח חזק שכשהוא כותב משהו יש דברים בגו. כולם התפלאו כולם אפילו כעסו אולי שמחו. מה שברור כולם לא ידעו במה מדובר כאן. מה ההתנפלות על זו על משה שילת [וראה פוסט קודם מהמייל האדום]

אך מי שקורה את מה שבאמת מתרחש בחב"ד הבין כי המלחמה של בעולמם של חרדים בגזירת הגיוס של משה הבלין, נתנה את אותותיה והתחילה להתפרץ מעל פני השטח.

משה שילת הוא בובה. לבד אין לו כוח. הוא אברך סך הכל כעשור בחב"ד. נכון הוא מתגאה שכשהיה ילד ביקר ב770 כמו עוד מאות אלפי יהודים שעברו בחלוקת הדולרים. הוא בעצם לא 'אישו' בחב"ד. נכון בחמש שנים האחרונות הוא ניהל חשבונות בנק פתוח של אחד המליונרים בארץ, אך עדיין גם אם תשפוך חמשים מליון שקל על משפחה לא תוכל להפוך להיות חלק ממנה. ובוודאי שלא תוכל להיות ראש המשפחה.

משה שילת הבין כי כדי להיות דומיננטי הוא צריך איש בתוך הגוף הסמכותי בחב"ד וזה בית דין רבני חב"ד, הוא מצא את האדם הזה. קוראים לו משה הבלין. עם הרבה הרבה הרבה כסף והרבה ערמומיות לאט לאט הוא הצליח להשחיל בכוח את משה הבלין לבית דין. מרגע זה הוא ידע שהחיים שלו קלים.

אך משה הבלין בחמדנותו החליט שזה לא מספיק להיות בבית דין ולא מספיק שיש לך את משה שילת צריף כסף והרבה כסף והוא הלך על חוק הגיוס כדי להכניס מליונים לכיס מוסדותיו שזה בעצם כיסו השמאלי.

שימו לב קוראים נאמנים וגם קוראים חדשים. אתם זוכרים את ארבעת הפרקים של המייל האדום? אתם זוכרים מה היה הפרק הראשון של המייל האדום? הפרק הראשון היה לא פחות ולא יותר מ: משה שילת ומשה הבלין! כן המייל האדום לא משקר אתכם לעולם. הוא קורא נכון את המציאות בגלל מאות השולחים הנאמנים שממלאים אותו במידע  

המייל האדום התריע כבר בהתחלה מיד אחרי החגים כי מאחורי כל גזירת הגיוס הארורה נמצאים כמה גורמים ומהם משה שילת והבלין שעשו יד אחת.

בית דין חב"ד מקבל עשרות פניות על המצב המתדרדר בחב"ד אשר גזירת הגיוס עשתה, בית רבני חב"ד החליט כן לקחת אחריות, בכל זאת הם מונו אישית על ידי הרבי והם חייבים להיות נאמנים לדרכו, אך מה לעשות משה הבלין כבר עמוק בבית דין איך יוצאים נגדו?

התשובה היתה: קיצצת למשה הבלין את משה שילת והוא לא שווה כלום.

זה רק קוראי בעולמם של חרדים יבינו והבינו. 

רעידת האדמה כיום בחב"ד היא התחלה של תיקון! של ניתוק שופך הדמים היהודיים משה הבלין מהבית דין! לגרום לו להבין את מקומו בחב"ד שהוא לא יעשה כבתוך שלו.

הנה הלינק למי שאולי שכח מה היה הפרק הראשון של המייל האדום שחזה בבירור את המצב כיום:

http://bshch.blogspot.co.il/2016/10/blog-post_675.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.