רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 בדצמבר 2016

סיפור אמיתי, מרגש וקשה להאמין

זוג חסידים מברוקלין מגיע למישיגן לחתונה. בדרך מהשדה תעופה, בשל עבירת תנועה קטנה, שוטר עוצר אותם...
השוטר שחרחר ממוצא פורטוריקאני!!
האישה מבוהלת אומרת לו:
"סליחה אדוני השוטר אבל אנחנו מויליאמסבורג בברוקלין ולא כל כך מתמצאים במישיגן.
השוטר שואל אותה: "אתם מיליובאוויטש?"
היא עונה לו בתדהמה:
"כן! מאיפה אתה יודע?"
השוטר עונה לה: "גברת  את יודעת איך קוראים לי ???"
היא אומרת לו: לא!
הוא ממשיך  ואומר לה:
"קוראים לי מנחם מנדל על שם הרבי הצדיק שלכם"
היא בהלם⚡ חושבת שהוא עובד עליה או מותח אותה...
השוטר מרגיע אותה ושולף דרכון אמריקאי ומראה לה - והיא, לא מאמינה למראה עיניה...
היא מראה לבעלה שיושב לידה...
שניהם מדברים באידיש כאילו ראו מראה נדיר ועדיין מתפלאים כיצד קרה הדבר?!

השוטר אומר לה:
"הסיבה שהדרכון איתו כל הזמן כי כשהוא מראה את הרישיון, אף אחד לא מאמין לו. חושבים שזה מזוייף. רק כשהוא מראה את הדרכון מאמינים לו!!!
אז הוא אמר לה: "כעת אני אספר לך את הסיפור הנפלא הזה...
לפני כ-20 שנה, אבא שלי היה נהג מונית בברוקלין.
באחד הפעמים, הוא הסיע  שני רבנים לבקר את הרבי מיליובאוויטש,
הם ביקשו מהנהג (אביו) שיחכה בחוץ עד שיתקבלו ויראו את הרבי ויבקשו  ממנו ברכה ואז יחזרו וימשיכו בנסיעתם למחוז חפצם!
אבא שלי שאל את הרבנים אם אפשר גם לקבל ממנו בעבורו וברכה משום שאשתו לא מצליחה להרות הרבה שנים וזה מעציב מאוד את חייהם.
הרבנים אמרו לו: "כן למה לא. אבל תחנה את המונית  ובוא  איתנו כדי שהרבי יראה אותך ויברך אותך...
וכך היה! הכניסו אותו פנימה, ביקשו מהרבי לברך אותו, הרבי נתן לו דולר וכעבור זמן מה אישתו ניכנסה להריון ונולד להם בן...
הוא נדר לקרוא לבן שלו על שם הרב הנפלא והאיש הצנוע והיקר הזה שבירך אותו..
הבן הזה כמובן זה אני... השוטר!!!
בקיצור, החסידים התרגשו מאוד והאשה ביקשה מהשוטר אם היא יכולה לצלם את הדרכון כדי שאם היא תספר את הסיפור המופלא הזה, אולי אנשים לא  יאמינו לה, אז היא תראה להם את הדרכון כהוכחה...
הוא הסכים ברצון, צחק ואמר להם להמשיך בנסיעתם ואיחל להם דרך צלחה בלי לתת להם קנס...
והנה ההוכחה:
תמונת צילום הפספורט של אותו השוטר...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.