רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

שתה וודקה, מת, התעורר במקרר - וחזר לפאב

צעיר פולני שתה כמות מופרזת של אלכוהול, לקה בדום לב - והרופאים קבעו את מותו. אחר כך, בחדר המתים, שמע השומר קולות מוזרים בוקעים מהמקרר

לחדר לקירור גופות שבו מאוכסנות לזמן קצר גופותיהם של תושבי העיירה קמיינה גורה שבדרום פולין כשהם הולכים לעולמם, פורצים לעתים צעירים למטרות שונות ומשונות. לכן כשאחד השומרים במקום שמע בימים האחרונים קולות בוקעים מחדר הקירור הוא היה בטוח ששוב מדובר במסיגי גבול – ומיהר לעצור אותם.

אלא שהפעם ציפתה לשומר הפתעה. "הייתי בטוח שיש שם פורץ, צעירים פורצים לפעמים לחדר הקירור, אבל הפעם הקולות באו מהמקררים עצמם", סיפר. "בידיים רועדות פתחתי את אחת הדלתות ושם מצאתי 'גופה' עירומה שביקשה ממני שמיכה".


האיש שהתעורר לחיים בחדר המתים הוא קמיל, צעיר בן 25, שכמה שעות קודם לכן קבעו רופאים את מותו: הוא שתה יותר מדי וודקה, והרופאים קבעו כי הוא לקה בדום לב ומת. הוא הועבר לחדר המתים ושם נשמר במקרר – אבל כאמור אחרי זמן מה התעורר וקרא לעזרה.

השומר ההמום הזעיק את המשטרה וגם רופאים הגיעו לחדר המתים, ואחרי שהצעיר עבר בדיקות והתגלה כי מצבו תקין – הוא שוחרר. לפי דיווחים בתקשורת הפולנית, מחדר המתים הוא בחר לחזור לא הביתה – אלא ישר לפאב.

רק לפני שנתיים הדהים את פולין סיפורה של קשישה בת 91, ג'נינה קולקיויץ', שהתעוררה לחיים בחדר המתים 11 שעות אחרי שנקבע מותה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.