רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בדצמבר 2016

מבזקים

התוארים של מנחה האירוע בארנה טוקר - כשהזמין את דרעי: "הוא המנהיג של הפוליטיקה החרדית". כשהזמין את ברקת: "קבלו את ראש הממשלה הבא". 

עוד מ'ערוץ 1': אחת משתי הפרשות שרה"מ יחקר מוגדרת משמעותית וגם סודית. במערכת אכיפת החוק מניחים שגם רה"מ לא יודע על מה הוא ייחקר. 

אלפים קיבלו את השר אריה דרעי בשירת "אל תירא ישראל" בארנה. השתתפו: ניר ברקת וסגנו צביקה כהן. הזמר מ.ב.ד. לקהל: "יודעים מתי יבוא שלום? בעוד כמה שבועות יהיה נשיא חדש בארה"ב, אז יהיה שלום". 

ויסברג ב'בחדרי': תופעת האדמו"רים הצעירים ממשיכה - בב"ב ר'  אשר ישראל ליסואר, אברך בן 21 הכתיר עצמו לאדמו"ר והקים חצר חסידית בשם "מבקשי השם". לא בא מבית חסידי ומפרסם מודעות על שיעוריו והדלקת נר חנוכה. 

ר"ע ירושלים ניר ברקת בנאומו בארנה: "יש לנו כבוד גדול שהשר אריה דרעי מייצג אותנו בממשלה. הוא שר קשוב. ירושלים תישאר מאוחדת לנצח נצחים. מחכה כבר שטראמפ יעביר את השגרירות לירושלים. אני זה שהרמתי את דגל האחדות בעיר". 

יו"ר ש"ס השר אריה דרעי בנאומו בארנה: "אלפי בחורי הישיבות פה באולם הם הסיירת מטכ"ל שלנו. לא אובמה, לא ג'ון קרי ולא אף אחד אחר יצליח עלינו, רק חיזוק עולם התורה. יש לי הכרת הטוב לרדיו 'קול חי".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.