רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 בדצמבר 2016

ווארטים


״התפילה, אינה גלגל רזרבי לשלוף בשעת צרה, אלא, ההגה שמנתב את הדרך הנכונה!״

עקב הגשמים שנצפו באזורים שונים בארץ,
המשטרה חושדת שמדובר בהצפה על רקע לאומני,
שני תושבי הגדה המערבית נעצרו ונמצאו עליהם בקבוקי מים.

תימני אחד שולח את בנו עם 20 ₪ לקנות לחם וחמאה מהמכולת,
לאחר 20 דקות הילד חוזר עם ידיו ריקות בבכי היסטרי!
האב מנסה להבין מדוע בנו בוכה אך הילד קשה לו לדבר בגלל הבכי.
לבסוף הצליח להגיד ״אמא נדרסה!״
האבא: ״יא סתום, כבר חשבתי שאיבדת את הכסף!״

איזה ראש ישיבה הולך ברחוב פתאום הוא פוגש בנ"א,  אומר לו הראש ישיבה הפנים שלך מאד מוכרות לי ואני לא זוכר מאיפה,
למדת בישיבה שלי ישיבת "תורת חיים"?
לא,  עונה הבחור.
השתתפת בקבוצות עיון שאני עושהמפעם לפעם" ברחבי העיר?
לא,  עונה הבחור.
השתתפת בשיעור אור החיים הקדוש שאני מוסר מידי יום חמישי?
לא,  עונה הבחור.
באת אלי פעם עם שאלה הלכתית כלשהי?
לא,  עונה הבחור.
אומר לו הראש ישיבה,  פניך כ"כ מוכרות לי אני חייב שתעזור לי מאיפה זה יכול להיות??
עונה לו הבחור,  אני שיחקתי בסדרה "שטיסל"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.