רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 30 בדצמבר 2016

ווארטים


"כל אדם הוא טיפש לחלוטין לפחות במשך חמש דקות ביום; החוכמה היא בכך שלא להאריך את הטיפשות מעבר לזאת."
מגדת עתידות לאובמה: אני רואה שאתה תמות בחג יהודי! אובמה: באיזה מהם? מגדת עתידות: לא  יודעת. אבל זה לא באמת משנה! בכל יום שתמות יהיה חג יהודי...

הרופא לפציינט: יש לי חדשות אחת טובה ואחת רעה!!!
החולה: מה הרעה? 
הרופא: בעוד שלושה ימים נצטרך לקטוע לך את רגל שמאל. 
החולה: לאאאא, מה הטובה?
תתחיל את שנת 2017 ברגל ימין
 
אחד בא לאשתו  
ואשתו אומרת לו כל בעל צריך לתת שבחים לאשתו 
אמר לה טוב הכין דף וכתב לה א ב ג ד ה ו ז ח 
אומרת האשה לבעלה מה זה כל האותיות .עונה לה בעלה 
א זה אהובה 
ב זה בשלנית
ג זה גדולה מהחיים 
ד זה דקדקנית
ה זה הכל יכולה 
ו זה ותרנית
ז זה זהב 
שאלה אותו אשתו ומה זה ח
ענה לה כל השבחים שאמרתי לך זה חחחחח

אדם נכנס למספרה ובאמצע התספורת החלו הוא והספר לשוחח על מגוון נושאים,
הם הגיעו לנושא שדן בקיומו של אלוקים..
"אני לא מאמין שיש אלוקים בעולם" אמר הספר,
"למה אתה אומר אתזה?" שאל האיש "די לצאת לרחוב ולראות שאלוקים שם!"
תגיד לי אתה, אם אלוקים היה קיים, אתה חושב שהיו אנשים חולים?
שהיו אנשים נטושים?
אם אלוקים היה קיים—לא היה צער וכאב!!
אני פשוט לא יכול לדמיין אלוקים אחד אוהב שהיה מרשה לכל הזוועות האלה להתרחש..
חשב האיש לרגע, אבל העדיף לשתוק כדי לא להתחיל ויכוח.
הוא קם לדלת, עמד לצאת לרחוב, ואז ראה הומלס, שוכב ממש בכניסה למספרה,
הוא נראה מוזנח מאוד עם שיער פרוע וזקן עבות..
חזר האיש לעבר הספר ואמר:"אני לא מאמין שקיימים ספרים!!"
מה??- שאל הספר?? זה בלתי הגיוני להגיד כך...! הרי רק לפני שנייה סיפרתי אותך!
לא!! ספרים לא קיימים!! כיוון שאם היו קיימים, לא היו בעולם אנשים עם שיער ארוך וזקן עבות!,
כמו האדם הזה שבחוץ.."
אה..- ענה הספר- "זה לא שאין ספרים, זה מה שקורה שאנשים לא באים אלי.."
"בדיוק!" ענה האיש, " זו הנקודה. אלוקים בהחלט קיים, אבל זה מה שקורה לאנשים שלא באים אליו ולא פונים אליו לעזרה. מכאן מגיע כל הצער והכאב שבעולם!!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.