רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 4 בדצמבר 2016

שלום אנגלנדר זרק את העלונים שבו קוראים לציבור לתרום למען היתום

מאת מכנובקער

טרגדיה באשדוד אברך יתום נפטר בגיל 43 והשאיר יתום לבד שיושב שבעה לבד. קרן הוקם למען היתום בן היתום, פחד פחדים
אבל האכזריות של שלום אנגלנדר בן פניע נכד הנגיד אליש לא מפסיקה. היום שלום אסף בבית המדרש מחנובקה את העלונים שמבקשים מהציבור לתרום לקרן וזרק לפח 

כך התחיל הסיפור בשבע ברכות שערך הנגיד אליש אנגלנדר באולמי הדקל לבן הרבי ממחנובקה, הגיע האברך דוד משה ישראל ז”ל וישב בשולחן בצד והתחיל לאכול מה שהגישו. לפתע בא אליו החיה רעה שלום אנגלנדר ותפס אותו בכוח וזרק אותו במכות רצח 
האברך הנבוך שאל מה עשיתי הנבל אנגלנדר צעק אתה צעקת על סבא שלי ר' אליש בהר המנוחות ‏בזמן המכות שחסידי בעלזא הכו את סבי
דוד משה טען אני בקושי עמדתי בצד לאסוף תרומות אני לא חסיד בעלזא ובטח לא פגעתי בסבא שלך אליש שנתן לי כמה פעמים כסף, אבל התחנונים לא עזרו הוא חטף  מכות ונזרק כמו כלב מהאולם 
קמצא בר קמצא, פשע, 
הגדיל לעשות אחרי מותו, שלום עוד ממשיך לנקום ולזרוק עלונים מבית המדרש בטענה שהוא פגע בסבא קדישא
בושה וחרפה עד איפה בן אנוש יכול להידרדר בנקמה באיש שסבל כל חיו והלך לעולמו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.