רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

מבזקים

ישראל כהן ב'כיכר': בעקבות המתקפה החריפה בציבור החרדי הבוקר על דבריו של רובי ריבלין, צפויים בבית הנשיא לפרסם הבהרה שתצא לתקשורת.
יוסי אליטוב בטורו ב'משפחה': לא מעט עיתונאים שמעו השבוע מבנט הצהרה ברורה - או שיש חוק הסדרה או שהולכים לבחירות. הם מעידים ששפת הגוף שלו משדרת רצינות גמורה.
ח"כ יעקב אשר ב'מהדורת הבוקר' ב'קול חי': "הנשיא הוא סמל של המדינה ולכן תפקידו לא לפגוע בסמלי המדינה. דבריו בעד תחבורה בשבת מיותרים ולא מעשיים". על חוק העדפה: "יש חרדים שלא התקבלו לעבודה בגלל זהותם".
ח"כ משה גפני לדוד חכם ב'מורשת': "בנט עושה סיבוב פוליטי כדי להיות מנהיג הימין בעניין עמונה. זה לא יפתור את הבעיה שלהם וכולם יודעים את זה. בחוק המואזין הייתי עושה הכל בהבנה עם הציבור הערבי. מקווה בשביל הנשיא ריבלין שהוא יחזור בו מהדברים".
פרשת ריבלין ביומונים - 'המודיע': "שר הבריאות ליצמן מחה בחריפות: אין מקום לשינויים בנושאים מקודשים". 'המבשר': "התערבות הנשיא בסוגיות ציבוריות השייכות לכנסת ולממשלה, היא כשלעצמה מעשה פסול וחמור". ח"כ מקלב ל'יתד': "הדברים הפוגעניים הם עקירת קודשי ישראל. זה לא שאלה של סטטוס קוו, זה מבקש לעקור את הכל". הכותרת ב'הפלס': "התערבות מקוממת של נשיא המדינה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.