רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 2 בדצמבר 2016

רבני הפלג המחבלי עם בחורי ישיבתם מחבקים חיילים ומשבחים אותם

מאת שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות

 בפירסום שיצא היום לאתרי החדשות, מתפרסם על ה"חיבוק החם" (כלשון הכתבה) שנתן הרב חיים כץ מבכירי רבני הפלג יחד עם בחורי ישיבתו, לחיילים שסייעו לו לפנות את הישיבה שבראשותו "משכן יעקב" בחיפה, בעת השריפה הגדולה באיזור בשבוע שעבר.
באתרי החדשות מתפרסם עוד, כי החיילים סייעו לבחורים לאסוף את חפציהם, והם שרו עם הבחורים ועודדו אותם עד להגעת האוטובוסים לפינוי.
הרב חיים כץ אף התראייין ל״כיכר השבת", ופירגן לצבא ואמר "נוכחנו לדעת שמפקדי הצבא עשו כל שביכולתם בעדינות ובדאגה כנה, תוך שהם מפגינים רגישות גדולה והתאמצו ככל יכולתם לא לגרום לפניקה, ולמזער את הפגיעה בשגרת חייהם של בחורי הישיבה, ועל כך יישר כוחם".
יצויין כי הרב חיים כץ הוא מחשובי פוסקי ההלכה של הפלג, ואף כותב מדור קבוע מיוחד בעיתונם עם עדכוני כשרות שוטפים. מאידך הוא מקורבו של מנהיג הפלג הרב שמואל אוירבך והוא גם מעורב ברבים מפעולות הפלג. 
כידוע, הפלג מציג את עצמו ככזה שמתנגד לגיוס ולכל קשר עם הצבא, וכל שכן לסיוע לפירסומים שמראים על קשר בין הצבא לבין הציבור החרדי. שוב ניתן לראות את השקר הגדול בו הפלג תוקף בכל צורה כל קשר עם הצבא, (אף כשהוא נעשה באופן ענייני ומעשי לצורך כמו שתמיד היה נהוג בעבר), תוך כדי צעקות והכפשות כנגד מרנן ורבנן גדולי ישראל ושלוחי דרבנן על פעילותם המתמדת לשחרור כלל בני הישיבות מגיוס לצבא כפי שהיה נהוג כל השנים.  בעוד כשהדברים נוגעים אליהם, הפלג בעצמו מסייע לשבח את החיילים ולחבקם, ובכך גורם להראות את הגיוס באורח חיובי ומסייע לנסיונות הצבא לחדור לציבור החרדי,  מה שלא יעשו באף ישיבה אחרת.
שוב אנו נוכחים לראות שהדברים שעליהם הפלג תוקף, הם ורק הם אלו שעושים זאת, בכל תחום שהוא. (וכבר נחשף בעבר שמנהיג הפלג שולח בחורים להתגייס לצבא באמצעות היתר של 'הוראה פרטית' וכיו''ב, המיוחד כעת שזה נעשה בפרהסיא לעין כל).
מצו''ב תמונת הרב חיים כץ ותלמידי הישיבה עם מפקד הגדוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.