רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 1 בדצמבר 2016

אלעזר שטרן מ'יש עתיד' מברך את ח''כ גפני על החוק להעדפה מתקנת כי זה יגרום ליותר שילוב חרדים בצבא

מאת מחבל

בימים אלו משלים משה גפני את מה שהתחיל שנים האחרונות, לקדם חוק להעדפה מתקנת לחרדים במוסדות הממשלתיים,
נביא כאן ציטוט מדברי עוכר ישראל הידוע אלעזר שטרן, מיש עתיד, שאמר בכנסת לפני כשנה בסוף חורף התשע"ו כי הוא מברך את גפני על החוק הזה, כי זה יגרום בסופו של דבר לשילוב החרדים גם בצבא. 
 לפניכם התמליל המדוייק מדבריו של אלעזר שטרן: {הקלטה מצורפת בזו}
"תודה, אדוני היושב-ראש, חברי חברי הכנסת, קודם כל, אני רוצה לברך, חבר הכנסת גפני, כמו שהצגת את החוק הזה, אני חושב ששילוב החרדים בשירות הציבורי בכלל, יש לו חשיבות עליונה ויש בו בשורה גדולה לא רק לעולם החרדי, אלא גם לאחדות.ואני עליתי כאן בשביל לברך"...
"אני חושב שהשילוב בשרות הציבורי הוא נכון, המניעים שלו נכונים. אבל אני מבקש להסתכל גם על זה. אני, דרך אגב, עוד מאמין שכתוצאה מהשילוב בתוך השרות הציבורי, גם אחוז המתגייסים לשרות הלאומי אזרחי וגם לשרות בצה"ל יגבר ואני גם מאחל לכולנו שככה יהיה, אבל אני חושב שההחלטה כמו שאמרתי מראש היא מאוד נכונה".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.