רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בנובמבר 2016

זה קרה!!! המייל האדום נפרץ במוצאי שבת!!! הכתובת של המייל האדום החדש הוא: giushv222gmail.com וכבר אנו מפרסמים מייל שקיבלנו חמור

ידענו שזה יקרה. מידי יום כשנכנסו למייל האדום היו בין חמשה לעשרה נסיונות כניסה מכל מיני מקומוןת בעולם. דיווחנו בעבר כי מצרפת היו כמה נסיונות כניסה, לאחרונה רוב הנסיונות היו מהארץ או מניו יורק. המייל האדום זה הפה היחיד של בחורים לדווח בזמן אמת מה קורה.

במסגרת סתימת הפיות של אויבי בחורי חב"ד וילשאנסקי והבלין הם שילמו הון תועפות לאקר שינסה לפרוץ את המייל האדום ולטרפד את השופר היחיד שמדווח.
.
ביום שישי היתה הפעם האחרונה שפתחנו את המייל האדום והיום בצהריים כשניסינו לפתוח את המייל האדום התקבלה הודעה שהיה נסיון פריצה למייל גוגל מיד סגר זמנית את המייל!

שימו לב: השיטה שלנו היא כי כל יום כאשר פתחנו את המייל אחרי שקראנו את ההודעות מיד מחקנו הכל מכל כל. כך שהחומר לא הלך לאיבוד בכל מקרה. החומר אצלנו. עד יום שישי כל המיילים שהגיעו אחרי שנקראו והועתקו לקובץ וורד. נמחקו לגמרי מהמייל כך שחשש איבוד החומר מצטצמם מיום שישי בצהריים עד יום ראשון בצהריים יכולים להגיע מעט מיילים.

מי ששלח אז נא לשלוח שוב למייל החדש. אנו שוב מדגישים על פי בירור שעשינו בגוגל המייל האדום לא הצליח להפתח, אלא נסיון הפריצה עם מתכנת סיסמאות נעצר על ידי גוגל והם כרגע חסמו את המייל כפי שהם נוהגים במייל שנעשים בו נסיונות פריצה.

בעולמם של חרדים לא נכנע לטרור הירוד הזה. פריצת המייל מלמדת כי הפעולה נעשתה ונעשית. יש אנשים בקודקודים שמוכנים להשקיע הרבה מאד כסף כדי לנטרל את המייל האדום שמביא את הדיווחים המדוייקים בשעת אמת.

מילינו טופס מיוחד בגוגל ובימים הקרובים נכנס בחזרה למייל, אך כדי שלא יהיה רגע אחד שהמייל האדום לא בפעולה. מיד פתחנו מייל נוסף זהה כמעט למייל הקדום

שימו לב המייל האדום החדש הוא:

בעברית המשמעות היא: גיוס הבלין וילשנסקי 222

אם עד היום נזהרנו לא להכניס מיילים אישיים נגד וילשאנסקי והבלין שקיבלנו בכמויות. הפעם נחזור לפרסם הכל. והנה אנו עכשיו מפרסמים מייל ששמרנו אותו הרבה זמן כדי לא להפריע להבלין לחזור בתשובה. בגלל הפירצה למייל האדום אנו מפרסמים אותו כמו שהוא הגיע אלינו כב רלפני כחודש:

לכבוד המייל האדום:

כאחד שמכיר את התנהלות ישיבת קרית גת מאז שהיא נוהלה על ידי משה הבלין בשנות 90-93 התחילו אי סדרים חמורים מאד ושקרים מסוכנים בקבלת תקציבים כפולים. אחד הפעולות שהוא עשה אז היה רישום כפול. הבחורים שנסעו לקבוצה בכל אותם שנים מהרגע שהבלין קיבל את ניהול הישיבה, התחילו להרשם כפול. כלומר הבלין קיבל עליהם כסף ממשרד החינוך למרות שבכלל לא היו בישיבה. 

במסמכים שתחת ידי מתועד חומר חמור מאד על אדם זה.

אדם זה לא בוחל בשום אמצעים. הוא לא ירפה מבחורי חב"ד עד שיצליח להשיג את התקציבים שהוא זקוק להם. לכן רק צריך לפרסם עליו את האמת. אין מה לצפות שהוא ישתנה הוא אדם בליעל רק מעללים שצריך לפרסמו ברבים

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.