רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 בנובמבר 2016

לייזי, אל תנעץ טלפיך בתמימים הקדושים!!

הארכיטקט הראשי של "הסכם הגיוס" המביש, בו מתחייבים ראשי ישיבות חב"ד להעביר את תלמידיהם למולך, הלוא הוא לייזי וילשאנסקי, בנו של ראש ישיבת חח"ל בצפת (ישיבת הסדר תיכונית רח"ל) יוסל וילשאנסקי, הגיע הבוקר לניו יורק.
הוא לא שליח! מעולם לא יצא לשליחות ולא עסק בשליחות! להיפך, כל ימיו הטיף לכל הצפתים שאסור לצאת לשליחות, כי זה נשלט בידי המוסדות המרכזיים והרשמיים של חב"ד ליובאוויטש, אבל הסיבה בגללה הגיע לניו יורק, היא כדי לצוד ברשתו עוד בחורים תמימים.
הנבלה שנעשתה בישראל, לא סיפקה את ליטרת הבשר המתבקשת. וכפי שאפשר לראות במודעה הזו, שפורסמה אתמול בין כל תלמידי הישיבות, הם ממש אונסים ומכריחים את תלמידי ישיבות חב"ד בישראל ובניו יורק, להצטרף להסכם בו הם חותמים שהם מתגייסים לצבא רחמנא לצלן מיד כשהם חוזרים משנת הלימודים בישיבה בניו יורק אצל המשפיע הגאון החסיד הרב יואל כהן שליט"א (שכידוע יצא בחרב ובחנית נגד ההסכם הנורא, וזעק על כך מול פניו של הרב משה הבלין, השותף המרכזי לנוכלות של וילשאנסקי).
לא ניתן לצבוע וטמא הזה ללכוד את נשמותיהם של התמימים, הוא יצולם בכל זוית בה ינסה לשכנע בחורים תמימים ללכת לצבא בשליחות אביו. ונפרסם את קלונו ברבים, מידי יום בשבוע הקרוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.