רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

עוד קשקוש מבית היוצר של בעל ההיתר מכירה - דוד לאו, הפעם: בשר ריאה חלק כשר - לא כשר וכו' ואידך זיל גמור. ללכת עם ולהרגיש בלי!

מאת: איש הרבנות הראשית

כנראה שדוד לאו ואנשיו כמלול ודומיו, מחפשים כותרות, מחפשים להתהדר אך הם שכחו שנוצותיהם עפו מזמן והעם שבע מסיפוריהם, והנה אחרי שהפתיעו עם שינויים לוגיסטיים בניירות המוגשות למחלקת ייבוא, שלא נתנו ולא הוסיפו מאומה, אלא רק הכבידו על עושי המלאכה, אבל חייבים לעשות משהו, ישבו המומחים קימטו את מצחם והנה ההברקה החדשה לפניכם, רמות כשרות הבשר יחולקו לסוגים, לצבעים, ולסיפורי סבתא לילדים מוגבלים,
דוד לאו מנסה לקעקע את הבדצ"ים, ומנסה לחדור לצרכנים החרדיים - שכבות העם שמאמינים וימשיכו להאמין בבדצ"ים ומאסו ברבנות מקדמת דנא, ובזה הוא מנסה לחדד להבהיר ולנסות תכסיסים שיידעו שרמת הכשרות של שחיטת בשר הרבנות זהה לזו של הבדצי"ם, אבל הצרכן הפשוט לא מבין ולא מתעמק בפרסומים שלפניכם בהם מפורטים הידורי הרבנות שמנסה להאדיר את שחיטותיה כמהדרין, ויודע שרבנות זה רבנות! נקודה!
חבל שדוד וחבריו משקיעים מאמצים בכיוון הלא נכון, במקום להשקיע מאמצים במילה אחת "כשרות רבנות" הא ותו לא! את הבדצי"ם, ההידורים, החומרות, המנהגים, תשאירו לאחרים, אתם תתמקדו בכשרות הרגילה הפשוטה לה נבחרתם, אותה תנגישו לעם בשיא השירות, הנעימות, המקצועיות, הלכה נטו, בלי אינטרסים ובלי לנסות לגלגל עינים אולי מאתיים חרדים ישתכנעו לאכול מהבשר חלק ריאה של הרבנות, או גלאט כבד, או קישקע למהדרין, וכו' וכו', בבקשה תפסיקו לעשות צחוק מממסד הרבנות, שהוקם למטרה ברורה "כשרות נטו", בדצי"ם לא חסרים, וחבל שבמקום להתעסק בעיקר, בחרתם להתעסק בטפל, ובנתיים חוץ מלהקשות על כל העוסקים במלאכה לא עשיתם כלום! חבל מאוד, כמה אירוני לחשוב על שיחת טלפון של רעייה הנמצאת בסופר המתקשרת לבעלה או לרב: הלו, שלום, רציתי לשאול אם יש בשר מוכשר חלק ריאה (סגול) האם אפשר לשלם גם בירוקים? ואם אין כבד גלאט רק רבנות מה הדין? עונה : עדיף שלא, סליחה עוד שאלה: ואם יש קיבה רבנות אפשר למלאות אותה עם קמח מנופה רובינפלד או רק קמח רבנות? והאמת שעל הלשון לא מסומן אם היא הייתה בליין של ה 300 ביום או בליין של ה 80 ראש, ומה עושים במקרה שנתערב בסיר אחד הסגול והירוק האם יש לו דין של אדום או ח"ו צריך שאלת חכם,
מה נאמר ומה נדבר, איני חפץ לכתוב עוד דברים שאני רואה ושומע בחדרים ובמסדרונות הרבנות, כי שערותיכם תסמרנה, כולנו תפילה שלא נכשל, ואלו מאנשינו שכן פועלים ומשקיעים ימשיכו לפעול להרמת קרן הרבנות נטו, מתוך סייעתא דשמייא.
ונזכה לאכול מן הזבחים לא בהכשר הרבנות חחחלק ריאה. אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.