רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

מבזקים

רה"מ נתניהו ב'ועידת המודיע': "ליצמן הוא שר הבריאות הטוב ביותר. אזרחי ישראל אומרים זאת. ומוטי בבצ'יק הוא עוזר שר בריאות מצויין. יש לנו שר פנים מצויין - דרעי חבר שקול ורציני בקבינט. סומך על שיקול דעתו".
שרקי בטוויטר: נתניהו הגיע מוכן יותר מידי. אחרי שפרגן לליצמן, לדרעי ולגפני המשיך לשאר הח"כים החרדים כולל פרוש, היריב של ליצמן. "איפה פרוש?" הקהל מת מצחוק.
ליצמן בנאומו: "מזכיר לך שבהסכם הקואליציוני כתוב ש- 10% מהדירות צריכות להגיע לציבור החרדי. רה"מ נתניהו עובר ימים קשים. לא הבנתי אף פעם למה המדינה מתעסקת בבקבוקים במשרד רה"מ".
השר דרעי חושף בכנס 'המודיע': "בחצי שנה הקרובה נציג תוכנית של עשרות אלפי יח"ד זמינים". אם אנחנו לא עושים ביחד כל הנציגים החרדיים - אין הצלחה. 'המודיע' ריאיין את שלושת ראשי המפלגות ולא קרה לנו כלום".
עוד מרה"מ נתניהו על דרעי: "הוא אדם מנוסה עם לב חכם ומוח חכם". על גפני: "יש לי יו"ר ועדת כספים מעולה. א"א להריץ מדינה וממשלה בלי כסף. גפני עושה זאת במיומנות".
השר ליצמן בנאומו: "רוצים לעשות אותי ואת דרעי סקטוריאליים, אבל בשנה האחרונה אין יותר חברתיים מאיתנו. אתה מקפיד לקיים את ההסכם איתנו ככתבו וכלשונו, למרות שאתה חוטף על כך בתקשורת".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.