רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

כיוון שניתנה רשות למשחית שוב אינו מבדיל בין טובים לרעים - דברים בעקבות תמליל הקלטת החמורה (לכאורה) בין אהרונוב לוילשאנסקי מצפת שהגיעה למייל האדום לעצירת גיוס חב"ד של וילשאנסקי הבלין

לכבוד
גדול מזכי הרבים בדורנו, עומד על משמרת הקודש באמת ה"ה הרב ר' חיים שאולזון

אכן קוראים נאמנים כל התוארים הללו שכתבתי על ר' חיים, אם תתבוננו אינם מן השפה ולחוץ. מדובר כאן בבלוג יחיד שדרכו אפשר אולי להתחיל משהו לשנות. לא דרך עיתוני סופשבוע המכורים לכל המרבה במחיר [עיין ערך הכתבה במשפחה: הגאון ממיר], לא דרך העיתונים הרישמיים כמו המודיע יתד והמבשר שאמנם כן יחסית עיתון המודיע עושה עבודת קודש, עם כל חילוקי הדעות עליו, אבל אחרי הכל הוא עיתון פוליטי מובהק שמזוהה רק עם אגנ'דה אחת ויחידה של בית גור, כך שגם ולמרות שהוא אכן עדיין שומר על הטון הנכון בחברה החרדית, עדיין המודיע הוא אי מסויים של שפיות חרדית [כמו לדוגמא גם העיתון הילדים היחיד ששומר אכן על משמרת הקודש הוא העיתון מרווה לצמא שהרבה שנים זכיתי להיות בין כותביו], הרי בכל זאת יש לכולם אג'נדה יחידה ומסויימת מאד ולכן האופציה היחידה הקיימת כיום שנחשפים עליה עשרות אלפים מידי יום זה הבלוג של ר' חיים שאולזון שלמרות שהוא נתון תחת לחצים קשים שרוב הקוראים לא מודעים אליהם - הוא עומד בחומה בצורה.

הנושא שלנו גיוס חב"ד הוא הרבה יותר מורכב בעייתי ואסון קטסטרופלי שעשו אותו קבוצה של חלשי אופי יהירים אוהבי שלמונים ובלי כל שמץ של ערכים חרדיים והכל באיצטלה של המשיח וחסידות.

מה לכם עם המשיח בכלל? אתם אנו הרי כיום יודעים עליכם ממש הכל. הכל כסף, הכל שוחד, הכל הנאות אסורות ואפילות [שעוד בלית ברירה נאלץ לכתוב עליכם] והכל רמאות שאתם משקרים את הציבור החבדי ההולך בתמימות ובטוח כי אתם המנהיגים שלו בו בעת שאתם ביניכם לבין עצמכם לועגים לו ובזים לאמונותיו.

כלפי מה דברים אמורים:

מי ששם לב הבחין כי במייל האדום בשבועיים האחרונים אנו מנהלים התכתבות עם אדם שטוען שיש בידו "קלטת לוהטת" כלשונו ובו שומעים את יוסף יצחק אהרונוב ויוסף יצחק וילשאנסקי משוחחים על מצב המשיחיסטים בחב"ד. שבוע שעבר שלח לנו אותו מייל האנונימי חלק מתמליל הקלטת - שנציין  למען ההגינות שחשובה לנו מכל כי גם לדבריו הקלטת מטושטשת ושומעים קולות של אנשים נוספים - והדברים שם מפלילים ביותר דווקא את וילשאנסקי ולא אהרונוב. הוא זה שיוצא שם שקרן שבז לאלפים שבטוחים שהוא מייצג אותם באיזה פוליטיקה פנימית, שממש לא מעניינת אותנו, למי שייך המוסד "אגודת חסידי חב"ד" מכפר חב"ד האם למשפחת מדנציק והמשיחיסטים או לאהרונוב ורבני אנ"ש. אבל אותו מייל אנונימי הצליח לשכנע אותנו כי לפחות אם אנו לא מביאים את הקלטת עלינו לפחות לשטוח את הדברים בפני הציבור האינטלגנטי שעדיין יודע לקרוא יודע להבין מהלכים.

אנו חייבים לומר לכם הקוראים: הזדעזענו.

האדם הזה הוא פשוט רמאי ושפל במדריגה נמוכה מאד. אם דברי הקלטת נכונים לדברי אותו מייל.

הכרתי עשרות רבות של שנים פוליטיקאים שקרנים ונוכלים מכל הסוגים ומכל המינים, אבל אני יכול לומר לכם נכוחה: התמליל החלקי שנשלח לנו - ואני אומר זה על דעת המייל האנונימי שמוכן לשלוח לנו את ההקלטה רק אם נאמר לו מראש שאנו נפרסמה, אבל כפי שכבר הסברנו לכם, אנו לא יכולים לעשות זאת במסגרת המייל האדום כי אנו סביב נושא הגיוס ולא באיזה צד פוליטי פנים קהילת חב"ד. אבל אחרי הכל הדברים שם מלמדים דבר מאד מאד פשוט: האדם הזה וילשאנסקי הוא מסוג אותם נוכלים שמה שנקרא אין לו אלוקים בעגה של החברה הרחובים. הבנאדם אומר לאהרונוב דברים איך שהוא יעזור לו להביא את אגו"ח לידי המימסד בתנאי שיכניסו אותו או את נציג שלו לשם. הוא מסביר לו שהוא נגד אדם בשם ראובן שייאר מבני ברק שהוא חמום מוח שזורק את כספו בשביל תאוות מחלוקת ולא מתכוון באמת לתקן את חב"ד ומשפחת בליניציקי מכפר חב"ד הם לא מבינים במנהיגות וחושבים שמוסדות עוברים בירושה.

עד כאן תוכן מקוצר של התמליל שנשלח ושוב רק על אחריות אותו שולח מייל אנונימי בלבד, ולכל עורכי דינו של וילשאנסקי אנו שוב מוסיפים: לכאורה לכאורה לכאורה לפי מה שנשלח במייל האדום.

אז מה זה אומר לנושא הבוער והאדום שלנו - גזירת הגיוס שמכלה את מיטב בחורי חב"ד והורסת את הפן התורני חרדי של קהילת חב"ד בעשרו הקרוב ומיד אחר כך מכרסמת עמוק עמוק לקעקע את כל המושג של החברה החרדית במדינת ישראל.

זה אומר דבר פשוט: לא שייך לבנות הסכם ערכי שנוגע ביסודות ההוויה הדתית על ידי אדם שהוא פשוט מאד נוכל חד משמעי. אין מה לסמוך עליו בשום נושא. הוא אומר לך כן כן כן ומתכוון ואומר למישהו אחר לא לא לא.זו רמת שקר שלא מוכרת בכלל ליהודי הרגיל כל שכן לזן של החבדניקים שמוכרים לנו בתמימותם ובעולם השחור לבן שלהם. הם אפילו לא מדמיינים מי הבנאדם ומה הוא עושה עם ילדיהם ועם עתיד חב"ד.

אני לא מתייאש מהרב וילשאנסקי ואני שוב פונה אליו כי לפי המידע שבידינו מקורביו מעודכנים היטב במה שקורה כאן בבלוג:

שימו לב אנשי וילשאנסקי ואלפי אלפי קוראים נאמנים לווארט נפלא מהנצי"ב מוואלוזין ווארט של עומק הפשט במה שהיה בין אברהם אבינו לקב"ה בייחס לסדום ועמורה מה היה שורש הויכוח ביניהם. אומר הנצי"ב זצ"ל:

ברור שהויכוח לא היה בחשבונות מתמיטיים כמה בדיוק צדיקים יש שם סביב המספר עשרה. הויכוח היה בעומק הפשט באופן כזה: אברהם אבינו טען לרבונו של עולם ככה: הן אמת קודשא בריך הוא שאתה הצודק ביחס למצב ההווה. הן אמת שסדום איש מלאה חוטאים שדינה הרג ושריפה, אולם הבעיה תהיה ברגע שתיתן את 'המושכות' של הנהגת ההרג לידי מלאך המוות, הרי ברגע זה ואילך אתה הקב"ה לא תהיה כביכול  יכול לשלוט בהיקף האסון  הנורא שהרי אתה קבעת בעולמך שכיוון שניתנה רשות למשחית שוב אינו מבחין בין רעים לטובים, הרי בסופו של דבר כשיתנו את המפתחות לסטרא אחרא, הנזק יהיה הרבה יותר גדול

וכפי שכך הווה!

במה דברים אמורים:

וילשאנסקי מנסה לשקר את עצמו שהוא ישלוט במיכסות הוא ישלוט מי הולך לצבא וכמה זמן. הוא פשוט מאד טועה ומטעה כיוון שנתת לצבא את המושכות הם המנהלים הם המכתיבים הם המחליטים. אתה כבר מזמן לא רלוונטי.

ועוד: אתה חושב שאתה תחליט באיזה גיל בחור ילך לצבא, אבל תבין ברגע שהעברת ופתחת את הצבא, הרי הבחורים בדיבוריהם הם אלו שמחליטים מתי ילכו לצבא כמה ילכו לצבא מה יעשו בצבא. אתה כבר לא שולט על כלום. אתה הכנסת למערכת של עולם החברתי של הבחורים שלך את הנושא שבצבא אפשר לעשות כסף, בצבא אפשר ללמוד מקצוע, בצבא גם אפשר לחיות באיזה סגנון חיים שאתה בוחר. באותו רגע התוצאות כבר לא בידיים שלך. זה עבר ממך לציבור ואז אתה בעוד שנתיים תתעורר ותתחיל לעשות מגביות לטפל בזוגות מתגרשים או בבחורים שהזקן כבר לא יתאים להם בדיוק ואז תנסה להתחיל לבקש מהם הוראות קבע הם כבר יגדלו בחשיבה ישראלית פתוחה יותר. כל הצד הקהילתי שלך נהרס לך בין הידים והכל בשביל כמה מליונים שאתה עכשיו מקבל.

אתה באמת חושב שהצבא נותן לאברך עם ילד סכום שנע בין 3000 ל5000 ש"ח סתם ככה? אתה באמת חושב שזה ימשיך? אתה חושב שמדינה שהכלכלה בה לא הצד החזק אין לה מה לעשות עם סכומי עתק אלא לחלקם לכל מיני משתמטים שדופקים כרטיס בצבא אחרי חתונה? מה באמת גילית את האוצר של המליארדים?

אתה טועה ומטעה ומשקר ביודעין. הצבא חוסך כל שקל. מדינת ישראל מחושבנת מאד. הם לא מוציאים סתם תקציבים ולא זורקים כסף כל שכן שלא מאהבת מרדכי. יש כאן תהליך ברור מובן והגיוני של מדינה שרוצה לחסל את כל העצמאות של החרדים. הם לא רוצים 'לשמד' אותם או 'לנצר אותם כמו שאנשי נטורי קראת הנוכלים אוהבים להשתמש בלשונות האלה בשביל הכספים שהם מקבלים, אלא פשוט מאד הם רוצים דבר אחד ויחיד: לעשות אותם ישראלים. לייצר מצב הומוגני במדינת ישראל.

בקרוב אתה וילשאנסקי תדע שרק אתה על צווארך הריסת חב"ד. הריסת החברה החרדית.

ותדע הקב"ה גם ק-ל קנא ונוקם ולא רק ארך אפיים.. עם מחטיאי הרבים הוא ממצה את הדין עד תום כפי שראינו. כמה בניני ישיבות עומדות כיום ריקות מאדם וכל ההנהלה התפוגגה בגלל מעשים רעים וחטאים פחות משלך. הקב"ה ימצה איתך את הדין עד תום. אתה תראה. אתה כבר חולה במחלה מסוכנת. איך אתה לא עושה חשבון אישי?

תתעורר לפני שבאמת כבר לא תוכל להתעורר כי הילדים שלך יצטרכו לדבר בשמך ולא רק להוביל אותך.

החותם בכאב

חרדי כאוב שלקח על עצמו להיות פה לרבים עד שתתמעט הגזירה הנוראה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.