רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 28 בנובמבר 2016

מבזקים

גורם בכיר במשטרה: "יש בידינו 30 חשודים בהצתות, שני שלישים מהם ערבים ישראליים. אנחנו משתמשים בשיטות החקירה המתקדמות ביותר שיש".
מצוקת הדיור החרדית: ארי קלמן ב'כל הזמן': חברי סיעת 'יהדות התורה' ייפגשו ביום שני ה' כסלו עם השרים כחלון, גלנט וראש מטה הדיור אביגדור יצחקי.
גפני חושף ב'קול חי': "הבטחתי לפני יומיים בישיבה סגורה לשרי 'הבית היהודי' שלא אתקוף אותם בתקופה הקרובה, הם הבטיחו תשובות על כל בעיות קיפוח החרדים. אם לא יענו, תראיין אותי שוב ויהיה מעניין".
יו"ר איגוד השמאים ב'קול ברמה': "עוד יומיים יגיע הגשם וישטוף את הבטחות הממשלה. היום סיירתי בדירות בחיפה והנזק עצום. מציע לכל הדיירים תדאגו לעצמכם לבד, לכו תאספו ניירת, מסמכים ותתבעו".
מנכ"ל משרד הפנים מרדכי כהן מסכם ב'קול חי': "2,000 דירות ניזוקו, 600 מתוכן נשרפו כליל. בהוראת השר דרעי, הם יקבלו אירוח מיידי בבתי מלון. העברנו 15 מיליון שקל לרשויות לשלם מענק של 2,500 שקל לכל מפונה".
עוד מדברי ח"כ משה גפני ב'קול חי': "נתניהו לא הביא שום בשורה בועידת 'המודיע' בנושא הדיור. ראש הממשלה לא הביא שום תקווה ולא נתן מענה אמיתי לבעייה. אם לא יהיה פיתרון אמיתי אל תצביעו עבורנו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.