רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 בנובמבר 2016

הסכם הבלין ווילשנסקי עם הצבא נכשל בחורים שחתמו על ההסכם כשחזרו לארץ נעצרו וגוייסו מיידית

מאת בחור שחזר מן הקבוצה

בשביל שלא יהיו צרות אודה לך ר' חיים אם תשנה את הנוסח כתוב בנוסח שלך שלא יזהו אותי כי אני חושש לחיי

הבטיחו לנו הרים וגבהות, אמרו לנו אתם חותמים וזהו זה, חוזרים לארץ הולכים הביתה יש לכם שנתיים לפחות ואם תצטרכו יותר זמן יסדרו לכם עד שתתגייסו, אני ועוד כמה מחבריי האמננו להם וחתמנו על הניירות, בחור שהסתובב מטעמם ב770 החתים אותנו ונסע עם הניירות לשגרירות במחלקה של איש צבא שם, ונמסר לנו כי אנו יכולים לנסוע בשקט הביתה ללא כל חשש

והנה חזרנו, וכבר אמרו לנו כי עלינו להמתין קראו לנו לחדר צדדי, ותבעו מאתנו לחתום מיד כי אנו מגוייסים מיידית אחרת ניעצר. צעקנו כי הרי חתמנו על הסכם לפיו זה לא יקרה, הם עשו טלפונים עיכבו אותנו שעות חלק עצרו וחלק נתנו ללכת אבל ציוו להתייצב בלשכת הגיוס בתוך חודש שם יתנו להם תאריך גיוס

המומים היינו לשמוע כשהם אמרו כי לא הבננו על מה אנו חותמים, וכי בעצם חתימתנו הפכנו להיות למגוייסים וכי הצבא הוא שקובע מתי נתגייס ולא חב"ד או כל מי שם. טילפננו לוילשנסקי וגם לישיבה במגדל העמק ולקרית גת ושאלנו איך הם מסבירים זאת ולא היה להם מה להשיב לנו, איש לא יכל לעזור לנו

מבקש אני דרככם להודיע לבחורים כי מדובר בהונאה גדולה, החתימות הם בשביל שמשה הבלין ולייזי וילשנסקי והרב גולדברג במגדל העמק יקבלו כסף, ולא בשביל לשחרר אותנו מגיוס, ההיפך, מכרו אותנו לצבא בשביל שהם יתעשרו

חייבים להקים קול זעקה גדולה ומרה על הונאה שכזו, הרבנים אינם יודעים את האמת חושבים כי אכן עוזרים לבחורים ומעשית ממשיך אותו מצב, וטיפש מי שחתם, מפני שעם החתימה ובלי החתימה היינו צריכים להתמודד עם המצב הזה, אז לשם מה חתמנו?

כותב אני מדם לבבי על מה שעשו לנו בשדה התעופה ובכלא 4 למרות שחתמנו על הניירות שמהם משתמע כי נוכל לעבור בשקט את הגבולות ולפחות שנתיים נוכל להמשיך ללמוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.