רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 29 בנובמבר 2016

הדיווחים האחרונים חושפים סופית: לייזי וילשאנסקי ומשפחת הבלין עברו לצד הצבא. אינם משרתים כלל את האינטרסים של חב"ד!!! כמה שילם הצבא על הסיסמא "בברכה להתגלות מלכנו משיחנו" שלייזי הביא לצבא? ומי זה דונאלד טראמפ החרדי

ר' חיים שליט"א

השבוע הזה היה שבוע לוהט מאד במייל האדום עד לרגע שהוא נפרץ. עקב שמחה משפחתית שלשה ימים לא פתחתי את המייל, אך כשהוא נפתח התבררה תמונה עגומה מאד של דיווחים גם מקרית גת על מסע שיסוי ממש מול בחורים שאמרו פשוט 'אנו לא מוכנים לחתום'. הרי כל הזמן הם אמרו שהחתימה היא ברצון לגמרי וכולה נועדה אך ורק להביא מזור לבעיית הקבוצה והנה בקרית גת גם בחורים שאמרו אנו לא נוסעים לקבוצה אנו מוכנים להשאר כאן הם הוכרחו לחתום!!!!! ובצפת המצב הרבה יותר גרוע הבחורים כולם עוברים שטיפת מוח מכל הכיוונים.

לאור כל זאת עליתי שוב לאנשים שמביני ענין ושאלתי מה קורה כאן והם ענו לי בקור רוח: לייזי וילשאנסקי הוא פשוט מאד עובד מטעם הצבא. הוא מזמן כבר לא מתווך. הוא מקבל הוראות ומבצע ולא יותר כלום. הצבא מצא איש מתאים בתוך חב"ד וילשאנסקי שמו. אין לו כבר שום אינטרס חבד"י, יש לו אינטרס מה שהצבא אומר לו לעשות. 

במודעה של הגיוס הקוראת לבחורם להתגייס מודעה שכבר פורסמה בבעולמם של חרדים נחתם למטה איחול חמור: "בברכה להתגלות מלכנו משיחנו".

בשביל שורה זו, אומר לי אחד שעבר פעם בועד הישיבות, בשביל ניסוח השורה הזו הצבא משלם טבין ותקילין ללייזי וילשאנסקי. בדיוק כמו שתנובה ומכבי וכללית מושלם מחזיקים נציג חרדי שיסביר להם את הקודים של החרדים איך כותבים מודעה לחג חנוכה. פעם מכבי לא ידעו והיו מפרסמים לחרדים מודעות עם הכיתוב 'חג אורים שמח', הם פשוט לא ידעו איך מדברים לציבור, כיום למכבי ולכל חברה יש אדם שהוא דובר את השפה החרדית ופשוט מלמד אותם את כל הקודים החרדים. ועל זה משלמים לו.

להכנס לחב"ד ולחב"ד המשיחיסטית הצבא היה זקוק לקודים. 

כותב לנו מישהו במייל האדום דבר נכון:

"אם הצבא יכתוב: בברכה לבואו של  הרבי מלובביץ. זה היה נשמע מצחיק ומאד לא משכנע. אם היו כותבים בברכה לחורף כייפי זה גם היה נשמע חילוני מידיי. לייזי וילשאנסקי הסביר להם איך מנסחים נוסח שיתאים לכל הפלגים: "בברכה להתגלות מלכנו משיחנו". נוסח של אחדות נוסח שמדבר גם לבחור צפתי וגם בגדול לבחור מקרית גת. אבל לא לכתוב יחי אדוננו על המודעה. כי אם יהיה כתוב יחי אדוננו זה כבר לא יתאים לקרית גת זה יהיה מידי צפתי".

על הפרטים השוליים האלו לייזי וילשאנסקי מקבל טבין ותקילין.

אני כדור ראשון ליוצאי שואה לא אוהב דימויים מהעולם של השואה כמו שהנטורי קרתא המטורפים אוהבים להשתמש בלי לחשוב פעמיים, אבל פשוט מאד כאן אני חייב להביא דבר ששמעתי בשעתו משמו של הגאון הנורא הקדוש ר' מנחם זעמבא הי"ד. בגיטו היו יודנראט. זו היתה משטרה יהודית שהנאצים ימח שמם וזכרם הקימו בכדי שהם יצליחו יותר לשכנע את היהודים בגיטאות להשמע להוראות.

למעשה במבט לאחור היודנראט עשו פעולות נגד אחיהם היהודים. מובן שמי אני שאדון אותם. הם בין כך היו נהרגים ושם היה מדובר על דיני נפשות.

אבל שים לב: היודנראט היו נוהגים מידי שנה להוציא לאור לוח שנה יהודי עם הוראות מהיודנראט. בלוח שנה זה היו כותבים גם זמני רבינו תם בשבת. ואפילו יארצייטים של השפת אמת של הבעל שם טוב או של הגר"א!

כאשר ראה זאת בפעם הראשון הגר"מ זעמבא הי"ד הזדעזע ואמר: אכן אלוקים נתננו בידם. ואמר: כל אמא יהודייה שמקבלת כזה לוח שנה אוטומטית מתרגשת לראות את האוטנטיות היהודית לראות יארצייטים לראות זמני רבינו תם בהדלקת נרות ובצאת השבת. כך שבו הנאצים ימח שמם וזכרם את הציבור היהודי בגיטאות.

אני מקדים אסור באיסור חמור ונורא להשוות בכלל בין השואה להיום. ברוך הוא וברוך שמו זכינו לחיות בתקופת שפע שהקב"ה מראה לנו חסדיו הודו לה' כי טוב כי לעולם חסדו. אני כדור ראשון ליוצאי שואה יודע שהמצב כיום הוא ממש אחד התקופות היפות לעם ישראל שהיו אי פעם והכל חסדי שמים. ממש חסדי ה' כי לא תמנו כי לא כלו רחמיו.

אבל. זכרו: לא לעולם חוסן! צופה רשע לצדיק ומבקש להמיתו! ברגע אחד המצב מתהפך. גם השואה לא הגיעה בבת אחת.

מה שקורה כאן עם הגיוס הוא התחלה של נפילה איומה וחמורה מאד של מסירה של מלשינים של אנשים שמתיימרים לייצג נאמנה את היהדות החרדית והם נתנו יד לאנשים שיש להם מדינה ורוצים לנרמל אותה. הם עומדים לעקור את המושג שיש אברך עם הסתכלות תורנית. קצת מרומם מהעולם. בתי מדרש שבאופן טבעי נכנסים באמצע היום לשבת וללמוד קצת. אני מדגיש הציונים אינם נאצים חס ושלום וחס וחלילה. מנהיגי המדינה הם אחינו בשרנו ואפילו חפצים בטובתנו! אבל הם אינם יודעים כלל מהי טובת היהדות החרדית. הם חושבים שטובת היהדות החרדית שיהיה לאברך אחרי החתונה משכורת שמינה ויעבוד מבוקר עד ליל ויקפוץ פעם בשבוע בליל שישי לאיזה שיעור עם טשונט. אבל אנו יודעים שהטובה של היהדות החרדית כדי שהיא תמשיך לשגשג ולגדול ולפרוח היא על ידי שאברכים אחרי החתונה במשך כמה שנים רצופות יושב על התורה ועל העבודה, גם אם זה קצת בדוחק בשנים הראשונות. 

רק כך ילדינו עומדים בפיתויים העולם. רק כך העולם כולו יגלה את ערך התורה ותמשיך מסורת התורה מדור לדור.

מה שלייזי וילשאנסקי עושה הוא פשוט משת"פ מלוכלך ונוכל של הצבא וכמו להבדיל אלף אלפי הבדלות בגיטו היודנראט היו מכניסים בלוח שנה תאריכים של יארצייטים כך לייזי וילשאנסקי הנוכל והנבל כותב על מודעת גיוס בחורים הקורע אותם מערכי התורה סיסמה 'ונזכה להתגלות מלכנו משיחנו' בכך הוא שובה את ליבם של הבחורים התמימים והנאמנים בסיסמאות.

במייל האדום מישהו לאחרונה כותב פרשייה נוראית על חייו האישיים של וילשאנסקי. אנו כרגע לא מפרסמים זאת משתי סיבות

א. זה לא יתרום למאבק התעסקות ביצריו של וילשאנסקי
ב. אנו לא יודעים אם זה נכון ולכן אנו לא מתלכלכים שיאמרו שאנו כותבים דברים לא מדוייקים

לכן מי שיש לו עוד חומר בנידון שישלח. 

ואליך ר' חיים שאולזון אני רוצה לומר משהו ששמעתי השבוע עליך בחתונה:

חיים שאולזון - אומר אותו עיתונאי - הוא בדיוק כמו דונאלד טראמפ. כולם חשבו שבגלל שדונאלד טראמפ אומר את האמת בפרצוף, הציבור יסלוד ממנו, אך מה התברר? כי הציבור מחכה וציפה כבר עשור שנים שסוף סוף יקום מנהיג שיאמר את האמת בפנים בלי להתבלבל. סקרי עומק הוכיחו כי הציבור האמין לטראמפ בהרבה יותר מקלינטון. הם האמינו ונקנו בדוגריות שלו בבוטות שלו.

וזה אתה ר' חיים. אתה דונאלד טראמפ החרדי. אתה בסגנון הבלוג שלך כובש את הציבור שמאמין לכל מה שאתה כותב. הוא יודע שמשפחת וילשאנסקי הם חבורת נוכלים ורמאים. הוא מכיר אותם שנים על גבי שנים [מישהו כתב לנו במייל האדום כתגובה  לקלטת כי אחד מעשירי חב"ד שנתן הרבה כסף למשפחת וילשאנסקי ראובן שייאר שהוא אומר שהם רימו אותו כל החיים ואי אפשר להבין כמה רמאות זה המשפחה הזו הוא כותב מכתב שלם ונפרסם בהמשך] רבני חב"ד כאיש אחד יודעים בדיוק מי זה הסחורה משה הבלין הם מכירים אותו טוב, אך אינם יכולים לומר זאת. הם מחכים לטראמפ החרדי ר' חיים שיאמר זאת וילך מולו עד הסוף.

המלחמה מול הורסי חב"ד והורסי היהדות החרדית משפחת וילשאנסקי גם האבא וגם הבן ומשפחת הבלין תבוא יום אחד לקיצה. הציבור כן יתעורר. נכון זו מלחמה. הם יודעים לתת כסף וכבוד יודעים להשתיק אנשים, אך האמת תמיד מנצחת. כמו אצל טראמפ גם כאן האמת תנצח.

לייזי וילשאנסקי יסתובב ויחפש שיתנו לו עליה מחוץ לחב"ד. כמו הילארי קלינטון כיום שמחכה שמישהו יזמין אותה לנאום על המפלה. 

עד אז תפקידנו להלחם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.