רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 20 בנובמבר 2016

ווארטים


״מבחן האינטיליגנציה האמיתי הוא לא כמה אנחנו יודעים לעשות, אלא כיצד להתנהג כאשר אנחנו איננו יודעים מה לעשות.״

כשכל תושבי סדום באו לביתו של לוט, הוא רצה להוציא אליהם את 2 בנותיו,
תמוה מה חשב לו לוט? מדוע שזה ירגיע את כל תושבי סדום ?
התשובה: שמאחורי כל הפגנה, עומדים 2 אנשים, תן להם את מה שהם רוצים ואז כולם ייעלמו מהשטח

כתוב שכאשר אליעזר הגיע לחרן, הוא פתח לגמלים את המחסום של הפה.
מדוע היה צורך במחסום? הגמלים של אברהם ירעו בשדות של אחרים?
אלא שהולכים לעשות שידוך צריך לסתום לכל הבהמות את הפה...

כשהציפור בחיים, היא אוכלת תולעים. כשהציפור מתה, התולעים אוכלות אותה. זמן חולף, נסיבות משתנות בכל רגע. אל תפגע או תמעיט בערכו של אדם אחר. גם אם היום אתה חזק, הזמן חזק יותר מכולם. מעץ יחיד ניתן לייצר מיליוני גפרורים, גפרור יחיד יכול לשרוף יער של מיליוני עצים. תתרכזו בלעשות טוב ותהיו אנשים טובים..

בחור אחד מביא איתו הביתה חבר מיד אחרי העבודה.
אישתו ישר מתחילה בצעקות  "השתגעת לגמרי?" "...למה לא צילצלת לקבל אישור?
מה זה פה מסעדה? באים בלי לתאם מראש?"  וממשיכה להשתולל ולצרוח:  "תראה איך הבית נראה...  יש כלים בכיור.... אני לא לבושה... תראה את השיער שלי....  לא בישלתי כלום.... ואני גם לא מתכוונת לעשות עכשיו שום דבר ובטח לא אוכל..."
"למה בכלל הבאת אותו תגיד לי....?"
עונה הבעל: "הוא חושב להתחתן, רק רציתי שיראה מה מחכה לו...."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.