רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 25 בנובמבר 2016

ווארטים


״זיכרו, הנוף הכי יפה בטיול מגיע אחרי טיפוס הכי קשה על ההר, כך גם בחיים, ההישגים הכי גדולים, מגיעים אחרי המאמץ הכי גדול.״

איזה באסה לפני שנתיים חמותי רצתה לעבור דירה כשהיא התייעצה איתי האם חיפה או צפת?! אמרתי לה צפת

בטח התחזית בתקופת המבול היתה:
"גשמים עזים בכל רחבי הארץ. בים יהיה נוח

אל תשאל, מחלק המכתבים נפל ולא יגיע לעבודה.
-אתה רוצה להגיד שנפל דוור בישראל?

אחרי השקעה עצומה ביצע עורך דין מעבר למשרד גדול ומרווח. כבר ביום הראשון הוא מקבל זר פרחים מחברו ואליו מצורף כרטיס ברכה.
עורך הדין פותח את הכרטיס ומוכה הלם. בכרטיס כתב לו החבר:
תנוח בשלום על משכבך"
הוא מתקשר אליו ושואל אותו בזעם לפשר הדבר. החבר נבוך עד מאוד, מתקשר לחנות הפרחים ושואל איך אירעה פשלה שכזו. אומר לו בעל החנות:
"יש לנו צרות יותר גדולות, להלוויה שלחנו זר ובו כתוב
"מזל טוב על המיקום החדש

 בחור אחד פונה לאביו: "אבא, אני רוצה לפתוח עסק בחו"ל ואני צריך שתעזור לי עם הלוואה של 10 אלפים דולר".
משיב האב: "אני מוכן לעזור לך, בתנאי שתבטיח לי שבכל יום בחו"ל אתה מניח תפילין".
הבן מבטיח, האב נותן לו תפילין מיוחדים והבן נוסע לחו"ל ומחכה שהאב יעביר לו את הכסף.
כעבור שבוע מתקשר לאביו: "נו, מתי תעביר לי את הכסף?"
שואל האב: "אתה מניח תפילין?"
"בטח", משיב הבן, "כל יום".
"אז תוך כמה ימים תקבל את הכסף", אומר האב.
חולפים שבועיים והבן מתקשר: "נו אבא, מה עם הכסף??"
שואל האב: "אתה מניח תפילין כמו שהבטחת?"
משיב הבן: "ברור, כל יום מאז שהגעתי!"
"אז תוך יומיים תקבל את הכסף", מבטיח האב.
כך זה נמשך שלושה חודשים, עד שהבן מתייאש, חוזר ארצה ומטיח באביו: "אתה שקרן! איך אתה לא מתבייש להבטיח לי שתעביר כסף ואתה לא מקיים??"
"אני שקרן?!", צוחק האב, "אם היית פותח את התפילין ולו פעם אחת, היית מוצא שם את העשרת אלפים דולר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.