רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בנובמבר 2016

עולים לזאל בצפת או עולים על מדי א'?

מאת בוגר צפת

כמו בכל אנ"ש גם אני עד לסערה המתחוללת סביב הנושא של ההסכם וצפת. אני קורא את המיילים האדומים שאתם מביאים ולצערי בחלק גדול יש הרבה מהאמת. אני חייב לקבוע כבוגר צפת מלפני 15 שנה אני כיום מתבייש במותג צפתי שכל כך התגאתי בו. אני רואה לאן הרוח נושבת וכמה הרב וילשנסקי כבר לא מנהל את העניינים אלא אחרים ולכן זה נראה כפי שזה נראה. צפת איבדה את החן האמיתי שלה. ומישיבה משיחיסטית שגדלה את התלמידים לציות עיוור לרבי וקבלת עול חסידית היא נהפכה לפריקת עול על כל המשתמע.זה לפחות רוח המפקד שצפת משרה בשנים האחרונות.הרבה דברים לא ברורים ומוסתרים. הייתי מאד רוצה לעלות לזאל אבל אני מאד חושש שזה עליה לצורךעלייה על מדי א'. זה התוצאה הסופית של צפת בעידן ההפקרות והאנרכיה שהשתלטה שם. וכברהסביר לי אחד מהוגי המוחות הצפתיים שהסיבה היא פשוטה. לא רוצים חסידישערס ולא שלוחים אלא הייטק ופועלים כדי שיהיה ממי לגבות הו"ק. ואם הצפתים יהיו בעלי מוסדות ושלוחים מי יתרום לקונצרן צפת. זה מה שמביא את הנהגת צפת להפוך את בוגריה ובחוריה לבעלי בתים עמי ארצות פועלים שחורים ואנשי הייטק ואפליקציות ושחקני תיאטרון. אז תעלו לזאל ועל מדי א' לשחר כחול לשרת את האלע צפתים צוזמען

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.