רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

הפלג מעודד את נשות "לא נבחרות לא בוחרות"

מאת שניאור מרקוביץ - מרכז החדשות

זעזוע בציבור החרדי משיתוף הפעולה וממתן הלגיטימציה של אנשי הפלג להתארגנות "לא נבחרות לא בוחרות" של נשים "חרדיות" המבקשות לפרוץ גדרות.

בועז נקי, מקורבו של מנהיג הפלג הרב שמואל אוירבך ומדוברי הפלג בבחירות האחרונות, השתתף באירוע שאירגנו הנשים ה"חרדיות" המאורגנות בקבוצה, המחוללות רעש גדול לשינוי החברה החרדית ואורחות חייו בצניעות, בדרך הפלורליסטית והמתירנית השוררת בעולם (ובמיוחד בקבוצות הרפורמיות ונשות הכותל), כשמאבקן כעת מתמקד לקידום רצונן להיבחר לכנסת ולמפלגות החרדיות. בכנס השתתפו כמה נשים הזויות החברות בהתארגנות "לא נבחרות לא בוחרות" ושאר פרוייקטים דומים.
בכנס הופיעה בין השאר גברת עדינה בר שלום מקימת המכללה החרדית, והודיעה על כוונתה לרוץ לכנסת בבחירות הקרובות.
בדברים שכתב משה פריגן, אחד ממארגני הכנס הוא משתבח ומתפאר שבכנס השתתפו נציגים מ"קצוות שונות בחברה החרדית": "כך למשל הרב בועז נקי, נאמן ביתו של מנהיג "הפלג הירושלמי" הגאון רבי שמואל אוירבעך, שהצהיר כי "אשתי בבית עם תשעה ילדים וששה נכדים והיא מרוצה מאד מאד. איני תומך במאבקכן לנציגות נשית, אך אני תומך במאבקים רבים וצודקים אחרים אותם אתן מנהלות".
גם בצלאל כהן הידוע מ'חכמי לב' בעל המגמות הפסולות שמח על השתתפות בועז נקי באירוע, וכתב על כך בהרחבה, (ופירסם תמונה של בועז נקי באירוע המצו''ב).

יצויין כי כפי שניתן להבין הנ"ל התנגד לחלק מהתכניות פורצות הגדרות של הנשים המתכנסות ואמר להן שהוא לא מקבל את דעתן בכל הנושאים כגון בנושא זה עצמו, אולם כאמור עצם ההשתתפות באירוע ההזוי וההודאה שבשאר יוזמות הוא כן מקבל את דעתן, מעניקה להן רוח גבית ומסייעת ליוזמות המשונות של נשות פלג 'לא נבחרות לא בוחרות', ועידוד לדרכיהן ופועלן לשנות גדרות עולם ואת בסיסה של קדושת העם היהודי וכל כבודה בת מלך פנימה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.