רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

מבזקים

שר הבריאות יעקב ליצמן הסיר את הערר שהגיש נגד חוק המואזין, לאחר סיכום עם יו"ר הקואליציה דוד ביטן על הוספת סעיף לפיו החוק יחול רק מ- 23.00 עד- 7.
סקר 'מבט': האם אתה מסכים עם טענות נתניהו ומקורביו שהתקשורת רודפת אותו? 19% - מסכים מאוד. 25% - די מסכים. 20% - לא כ"כ מסכים. 28% - לא מסכים בכלל.8% - לא יודע.
בסקר השנתי שמפרסם משרד הבריאות על שביעות רצון בבתי החולים - ביה"ח 'מעייני הישועה' זכה במקום הראשון עם 86.7%. במקום השני - ביה"ח בלינסון עם 80.1%.
לניחום אבלים אצל איש התקשורת יעקב ריבלין הגיעו אמש: הגר"ש רבינוביץ. ח"כ אייכלר. גוטרמן. יוסי דייטש. שרוליק פרוש. שמוליק גרינברג. נהרי. אבוטבול. מאיר רובינשטיין. מנחם שפירא. פינדרוס. ראוכברגר ויהושע פולק.
אלפים השתתפו אמש בשמחת החתונה לבת האדמו"ר מביטשקוב עם בן האדמו"ר מדרוהביטש באולמי היכלי הפאר בב"ב, נצפו בשמחה: האדמו"ר מקרעטשניף, האדמו"ר מסלאנים, ראש ישיבת קרית מלך הגאון רבי בנימין רימר, האדמו"ר מסאסוב, האדמו"ר משומרי אמונים, ראש ישיבת סאטמר הגה"צ רבי חיים צבי מייזליש, האדמו"ר מנארל, ראש ישיבת זוועהיל הגה"צ רבי שמואל דוד גולדמן, האדמו"ר מפיטסבורג, הגאון רבי מתתיהו דייטש רב שכונת רמת שלמה, האדמו"ר משאץ, ועוד

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.