רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 22 בנובמבר 2016

מבזקים

ישי כהן ב'כיכר': דרעי נפגש עם החכי"ם והתריע "לפנינו שלוש החלטות גורליות של בג"ץ - כותל, שבת וגיוס". גורם בלשכתו; "בג"ץ יכול לתת לנו מכה".
רבה של ירושלים הגר"א שטרן עוקץ את בג"צ במכתב תמיכה לרב קרים: "שיתעסקו במשפט ולא בהלכה, כרב השתדלתי לא לעסוק בעניינים שאיני בקיא בהן. הנני לחזקך בימים מתוחים אלו".
קלמן ליבסקינד בטור ב'מעריב': "הרב אייל קרים צריך להודיע לבג"צ שהוא לא מוכן לשחק את המשחק, גם במחיר ויתור על המינוי. היום שבו רב יצטרך להגן על הרמב"ם - הוא יום שדגל שחור מתנוסס מעליו".
השר אריה דרעי בגל"צ: "הרב קרים שייך לדת"ל לכן אני מדבר כאוביקטיבי לחלוטין. הוא בסה"כ ענה למה שתלמידיו שאלו אותו. אם הוא לא היה עושה את תפקידו, היה אסור לאכול מהכשרות שלו. לא מבין מה רוצים ממנו".
סקירת שיא בכל התקשורת למהפיכת סימון המוצרים של ליצמן. מנכ"ל מקדונלד'ס ל'דה מרקר': "על ליצמן להתנצל, המוצרים שלנו עומדים ברף התזונה". שר הבריאות יעקב ליצמן: "לא מתנצל, מוצרי כל החברות ייבדקו בשווה".
'בחדרי': ארבעה חודשים אחרי שהתאלמן - האברך בן 33 אהרון משה וואלס מתו"א, שנותר עם 9 יתומים כשהגדול רק בן 14, התארס הלילה. רעייתו ע"ה נפטרה לאחר מחלה קשה. האדמו"ר התקשר מארה"ב לאחל מזל"ט.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.