רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 16 בנובמבר 2016

מכתב המוכיח סטטיסטית כיצד הסכם הגיוס כבר נותן את אותותיו על השוליים בחב"ד כאשר קרוב לארבעים אחוז כיום בחב"ד נחשבים לנוער שוליים ברמות שונות ביחס לפחות משלושים אחוז שהיה לפני ההסכם!!!!

המייל האדום מגיש עוד מיילים מתוך ארכיון המכתבים שמגיע ללא הפוגה והפעם: מדוע לדעת כמה המייל האדום כן צריך לפרסם את הקלטת הלוהטת של הרב וילשאנסקי משוחח עם הרב אהרונוב על אגודת חב"ד וכן מכתב המוכיח סטטיסטית כיצד הסכם הגיוס כבר נותן את אותותיו על השוליים בחב"ד כאשר קרוב לארבעים אחוז כיום בחב"ד נחשבים לנוער שוליים ברמות שונות ביחס לפחות משלושים אחוז שהיה לפני ההסכם!!!! וכן סלוגן ציני על קמפיין עולים לזאל של צפת

מייל 1:

אתם מסבירים לקוראים מדוע אתם לא רוצים לפרסם את הקלטת שבה שומעים את הרב וילשאנסקי משוחח עם יוס'ל אהרונוב על אגוח ובו וילשנאסקי מסביר לו כיצד דווקא הוא בדרך שלו מוריד את המשיחיסטים [כמו ראובן שעאר שהוא תורם ראשי וכן משפחת בליניצקי] מהעץ של אגוח הנוסף. אתם מסבירים כי אתם עוסקים רק בגיוס. אבל משהו לא מריח כאן טוב רואים שקיבלתם שוחד והם יודעים לתת שוחד. הקלטת הזו מוכיחה כיצד הראש של הרב וילשאנסקי עובד. הוא בעצם לא מאמין בכלום אבל רוקד לפי החליל בשביל שיהיו לו בחורים ובשביל לתפוס את השלטון אז הוא כאילו מראה שהוא איתך אבל הוא לא איתך וזה בדיוק גם מה שהוא עושה למשיחיסטים כיום עם הגיוס מצד אחד מראה לבחורים שהוא עושה לטובת קבוצה אבל בעצם הוא עושה למען המדינה וכך כמו תמיד הרב וילשאנסקיפוזל לכל הכיוונים.

עד כאן

תשובתנו: אחרי התייעצות אנו ממשיכים לדבוק בעמדתנו לא לפרסם הקלטת הזו וזאת למרות שלדעתך ודעת חבריך של השולח דווקא הקלטת הזו כן תשכנע את השומעים שלה. משום שאנו רוצים להיות ממוקדים רק בתפקיד אחרת יאמרו לנו שאתם בעצם כלי שרת בידי כוחות פוליטיים מתוך צפת ומתוך המשיחיסטים ולכן אתם פועלים נגד הגיוס כחלק ממערך כולל נגד משפחת וילשנסקי.

מייל מס' 2:

השנה בחודש תשרי היתה אסיפה של קבוצת יועצי חינוך מישיבות חב"ד וכן מתלמודי תורה לגבי מצב הנוער בחב"ד. שלשה יועצים חינוכים שעובדים בכמה מוסדות חינוך גדולים הראו נתונים מדאיגים שקצב הנערים מהישיבות שמוגדר כנושא הולך וגדל בקצב מסחרחר ודווקא בחצי שנה האחרונה. מתוך שאלון שהוגש לכ300 בני נוער שרובם מהישיבות מתברר כי הם חשופים שוב ושוב לפרסום מאסיבי בכדאיות של ההתגייסות לצהל וכל ההטבות הכרוכות בכך. עד הסכם הגיוס היה לבחור סוג של מחסום חברתי שאי אפשר להתגייס בגיל 18 לצבא, אך אחרי ההסכם אותם אנשים שעובדים עם בחורים מסבירים להם שבין כך עוד שלש שנים כולם מתגייסים אז למה שתפסיד הטבות שנותנות לך בעקבות גיוס מוקדם.

אנו רואים שהסדר הגיוס הוא משפיע על שכבות שונות בחברה החבדית ובפרט על המתנדנדים זה ממש כמו בחירות הקמפין עובד במיוחד לאנשים מתנדנדים ואותם זה קוטף וזה מה שעושה הסכם. אז קחו זאת לתשומת הלב רבני ההסכם.

מייל מס' 3:

בוואטצאפ רצים דחקות על הסיסמא החדשה: עולים לזאל"
"עולים לזאל* 
*לא לשכוח מדים, צ'קים וכרטיס אשראי.

"עולים לזאל - יום הערכה לפרדריק גראנט בנטינג ממציא האינסולין שמציל את ראש הישיבה מידי יום בימים הסמוכים ליום הולדתו בחודש נובמבר"

עולים לזאל - נפרדים מהקירות הישנות הספוגות בהתוועודיות המשיחסיטיות לקראת זאל פוליטי עם הרב הבלין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.