רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 21 בנובמבר 2016

ווארטים


״למדתי שתיקה מהדברנים, סובלנות מחסרי-הסובלנות, ואדיבות מחסרי-האדיבות; עם זאת משונה - אני איני מכיר טובה למורים אלה.״

מסופר על בחור שצלצלו אליו מהרדיו לשאול איך חיי הנישואין אחרי עשר שנים. 
שואל השדרן: "במילה אחת - איך חיי הנישואין?"
עונה הגבר: "מצויינים"
מקשה השדרן: "ובשתי מילים?
עונה הגבר:" אשתי לידי"

סיפור ששמעתי אברך אחד(חסיד גור) פנה לעוז והדר לבקש עבודה.
שאל אותו המנהל אם יודע לעבוד על המחשב אופיס וכו,
ענה לו אין לי מושג לא מבין במחשבים.
שאל אותו לשלוח מיילים לקבל הזמנות,ענה לו לא יודע.
אמר לו טוב תגיע ביום ראשון, נראה אולי אני צריך עבודה במשלוחים או בהזמנות,
ענה לו ביום ראשון אני לא יכול!
למה?
ביום ראשון אני בכנס מנהלים של המודיע.

ילד של תמני בא לאבא שלו ומבקש כסף 300 שקל לקנות תחפושת, אבא אומר לו למה אתה רוצה להתחפש? הילד אומר לו לשוטר, האבא אומר לו אל תדאג עד פורים תקבל... הגיע פורים האבא מביא לילד אקדח ופיקות, הילד אומר לאבא איפה הכובע והחולצה?!  אבא אומר לו אתה שוטר סמוי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.