רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 בנובמבר 2016

חצות בקו 'מרכז החדשות':


האזינו להקלטה: הקרע הפנימי בישיבת הרב קרלינשטיין באשדוד נמשך!  אמש בהספד על מרן הרב שך, תקף הרב אשר דויטש את הנחומיסטים שמשכנעים לעזוב את ישיבת הרב שמידע וזעק:  "להשפיע על בחור לצאת מהישיבה וללכת למקום אחר, זה מעשה אשר לא יעשה, מאחר שזה גורם נזק גדול לישיבה".  
ישראל כהן מ'כיכר השבת מוסיף בראיון: הרב דויטש קבע - על הבחורים להישמע להוראות ר' שמואל אוירבך מאחר שעזר לרב קרלינשטיין בשעותיו הקשות. ומגולל את פרטי המחלוקת שקורעת את הפלג באשדוד.
ח"כ יעקב אשר בשאילתה לשר בנט: "בחיפה ישנם פתרונות לימוד ליהודים וערבים כאחד, מדוע רק ילדי החינוך התורני מופלים לרעה?". בנט בתשובה: "כידוע לך בקרוב יפורסם דו''ח המלצות לפתרונות ביה'"ס נתיבות משה". האזינו להקלטות.
האזינו לראיון: השר ליצמן "רק אם יהיה פתרון לצופרי השבת נתמוך בחוק המואזין". ליצמן הוסיף ואמר כי "אם בג"צ היה יודע שאהיה שר פופולרי הוא לא היה נותן לי להיות שר".
יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג בראיון "ראש הממשלה בהתנהלותו פוגע בתשתיות הדמוקרטיה דבר שבאופן טבעי גורם לסדקים בקואליצייה ולהליכה לבחירות. אנחנו מוכנים לבחירות בכל עת במידה וזה יגיע". והוסיף: "מפלגת העבודה היא מקום טוב לאנשים מהציבור החרדי".
וההקלטה משיעורו היום של מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א לרגל היאר"צ של מרן החזו"א זצוק"ל.
להאזנה חייגו 0799169400

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.