רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 27 בנובמבר 2016

מבזקים

ב"ב: הגר"א שכטר חש ברע ואושפז בשבת בביה"ח 'מעייני הישועה'.
הסתה? העיתונאי חיים לוינסון 'הארץ' בציוץ בטוויטר: "למה שלא ישרפו את עמונה ונגמור עם זה".
שדר 'קול חי' יואב דילאון שביתו נשרף כליל השבת פנה בשידור אצל מנחם טוקר לבקשת סיוע: "לא נשאר לנו בגדים, כלום, לא טלית ותפילין, לאשתי ולבת שלי. הכל נשרף".
השר ארדן בסיור בחלמיש: "זה סופי - מדובר בטרור הצתות שמבוסס על שנאה והסתה. מזעזע לחשוב על חיות האדם שרצו לשרוף מקום". כחלון החליט - כל מי שביתו נשרף יקבל מענק חד פעמי של 2500 ש"ח.
ישראל כהן ב'כיכר': הנגיד החרדי מוישי לקס השותף של איוונקה טראמפ, התברך בחמישי אצל מרן הגר"ח קנייבסקי. לאחמ"כ נפגש עם בכירים במערכת הפוליטית לחיזוק והידוק הקשרים.
השר אריה דרעי לתקשורת: "משרד הפנים יפצה את הרשויות המקומיות שנפגעו בשריפות באופן מלא. הכסף יועבר לרשויות כבר בתחילת השבוע. המענק של 2500 ש"ח לכל אדם שביתו נפגע, יגיע ממשרד הפנים".
אתר 'כל הזמן': זעזוע! קבוצת פעילים של 'יש עתיד' המזוהים עם ראש העיר, פרצו בליל שבת לבהיכנ"ס המרכזי בערד, הפריעו למתפללים, השמיעו מוזיקה בקול כשנשים נכנסות לתוך ביהמ"ד.
ח"כ עליזה לביא מגיבה לפרובוקציה בשבת בערד: "לא נזרקו סידורים ונשים לא נכנסו להיכל. זו לא דרכה של 'יש עתיד'. קוראת להקים שולחן עגול עם חילונים, מסורתיים וחרדים תושבי העיר".
יו"ר ש"ס אריה דרעי לקלמן ב'כל הזמן' על האירוע החמור בערד: "אני דורש מיו״ר יש עתיד, יאיר לפיד, לגנות את המעשה ולדווח מי הנשים שביצעו את המעשה המזעזע".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.