רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 23 בנובמבר 2016

עו"ד דימרי בשיחה עם האדמו"ר מספינקא אודות עסקת הטיעון של הרב אליעזר ברלנד

חשיפה מזעזעת: עו"ד דימרי בשיחה עם כ"ק האדמו"ר מספינקא אודות עסקת הטיעון של הגה"צ הרב אליעזר ברלנד שליט"א
"מדינת ישראל השקיעה 10 מליון שקל כדי להביא אותו, וברגע שאני מוציא את מדינת ישראל בלי כלום זה סכנה מאוד גדולה"

חשיפה: לאחר שכתבנו על גדולי ישראל, רבנים ואדמור"ים שפסקו וביקשו מכ"ק מורינו הגה"צ הרב אליעזר ברלנד להגיע לעיסקת טיעון, אנו חושפים לפניכם את אחת השיחות שניהלו מאחורי הקלעים צוות ההגנה של הרב ברלנד שליט"א. צריך לזכור כי השיחה היא עוד טרם ההחלטה לחתום על הסדר טיעון והיא נערכה בין עורך הדין אפרים דימרי לבין האדמו"ר מספינקא בורו פארק שבידידות קרובה וארוכת שנים ואף אירח את הרב ברלנד שליט"א בביתו בארה"ב מספר פעמים. דיבורים נוראים, האמת המזעזעת מאחורי הקלעים.
"אני רב, אבל אני גם תלמיד של הרב שליט"א", פותח האדמו"ר מספינקא את דבריו. "ואני גם סומך על כל דברי הרב, על כל מה שהוא חושב ועל כל מה שהוא מחליט. אני מתפלל כל יום שש ועשר פעמים שהרב שליט"א יצא, כי כל רגע שהוא שם זה צער גדול מאוד, צער השכינה וצער כלל ישראל. כבר 25 שנה שיש לי קשר הדוק עם הרב שליט"א ואני סומך עליו בהכל. כל רז לא אניס ליה, בנגלה בנסתר בהלכה בהכל, והכל שקר, לא היה ולא נברא, כל מה שכתוב שמה לא היה ולא נברא." 
עו"ד דימרי : "הרב ברלנד לעניות דעתי, ואני אומר את זה מאוד בזהירות, יש לו ראיה מאד מאד רחוקה, שאני לפחות מרגיש קטן מאוד לעומתו בבחינת הראיה שלו הרוחנית, ארוכת הטווח."
"מדינת ישראל השקיעה 10 מליון שקל כדי להביא אותו, וברגע שאני מוציא את מדינת ישראל בלי כלום זה סכנה מאוד גדולה, המדינה לא תוותר לנו, גם הפרקליטות, וגם השופטים.זה מדינת ישראל – מה לעשות? אצלינו אומרים אל תהיה צודק תהיה חכם  צדק יש רק אצל הקב"ה בבית דין של מעלה, פה אל תחפשו צדק, אני גם אמרתי את זה לרב ברלנד והרב ברלנד יודע את זה. כי אם היה צדק הרב ברלנד לא היה צריך לשבת אפילו יום אחד בבית הסוהר. אין צדק! ולכן זה המינימום שאפשר, אנחנו עומדים מול קבוצה גדולה מאוד של אנשים גם בפרקליטות וגם אויבים מתוך הקהילה. כי מי שגרם לנו לכל הנזקים הגדולים האלה זה אנשים בתוך הקהילה, שאני לא רוצה לומר את שמם, הרב בטח יודע את שמם, שלא מרפים דקה אחת, הם לא ינוחו עד שחס ושלום הם יגרמו נזקים גדולים לרב וזה אנחנו לא ניתן להם, חד וחלק הרב – לא ניתן להם!"
"הרב גרוסמן היה בסוד העניינים והרב גרוסמן נתן לנו את ברכתו, כרגע אנחנו מחכים לברכתו של הרב."
כ"ק האדמו"ר מספינקא: "אני בטח נותן את ברכתי אם הרב מסכים, אם הרב רוצה את ההסכם הזה, בטח שאני נותן את ברכתי. אצלי זה לא חילול ה', אני לא מאמין שום הודאה שהרב כותב שמה".
עו"ד: "גם אני לא. אני יכול לומר לרב בוודאות שלא היה ולא נברא, נכון"!
האדמו"ר: "בטח שיש את ברכתי ואת הסכמתי. אין לי שום הרהור אחת שהרב עושה מה שהוא לא צריך. הוא אדם גדול מאוד, אדם גדול לא לפי דורנו. אני מברך כל מה שהרב לוקח על עצמו ואני נותן את ברכתי. דעתי מאד מאד קטן נגד דעת הרב ברלנד, מאד מאד קטן"!
"ה' יעזור שיתרבה כבוד שמים שלא יהיה שום מכשול לכל כלל ישראל ושהרב יצא לחירות עוד מחר"!
עו"ד: "אמן ואמן כבוד הרב, אני מברך את כבוד הרב שיהיה שבוע טוב ומבורך".
כ"ק האדמו"ר ספינקא: "כל טוב".
עו"ד: "שלום, כבוד הרב, שלום".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.