רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 18 בנובמבר 2016

המייל האדום: ביום שני יסבירו לכולם בצפת כמה טוב חוק הגיוס!!! ומה אומרת לנו לשכת הסטטיסטיקות על הידרדרות נוער השוליים בעקבות חוק הגיוס

ר' חיים הנה כמה מיילים שהגיעו. השבוע הגיעו אלינו הרבה על מסע הפירסום האגרסיביי שמושקע בו מאות אלפי שקלים: עולים לזאל ביום כ' חשון השנה. כלומר מבקשים שכולם יבואו לאולם הישיבה בצפת עם אוטובוסים עם רכבים עם בגדי שבת! זה לא אומר משהו? כולם לבוא לישיבה עם בגדי שבת! משהו מלמד על פאניקה. כך אני ממרום שנותיי רואה זאת. בוא נקרא מיילים כהווייתם:
.כלומר אומר שוב: עצם הרעיון לעשות משהו כמו ירחי כלה או כמו יום המוקדש לתורה, זה דבר מבורך כולנו זוכרים איך בפוניב'ז היו ימים כאלה והרב כהנמן ע"ה היה מדבר על זה הרבה שאברך תמיד צריך לזכור שמקומו בישיבה. 'נמצאים בבני ברק? נכנסים לפוניב'ז כך היה אומר בחיוכו המתוק. אך כאן זה עולה רמה אחרת לגמרי מהאגרסיביות של הפירסום.

מתוך כל המיילים בחרנו מייל אחד בנושא זה ומייל נוסף בנושא כללי שיש בו חשיבה נכונה.

אנו שוב פנוים ומבקשים את סליחתם של הרבה מאד כותבי מיילים. אנו מתייחסים ושואבים מידע מכל מה שאתם כותבים לנו. אך תבינו אי אפשר הכל לשבת ולפרסם.. כל מייל משלים את הפאזל ועמכם הסליחה.

מייל מס' 1:

מה נתקפנו פתאום ב'עולים לזאל'? פתאום חב"ד אינפו כותב שעולים לזאל עם אוטובוסים מקושטים מכוניות ביחד עם דגלי וצבעי הישיבה. ולא פחות ולא יותר עוד מישהו כתב מאמר שקורא לעליה לזאל: עולים לירושלים שלנו!

לא הגזמתם שם למעלה? זה מלמד על לחץ. 

אומרים שהרב וילשאנסקי עומד לתת נאום על הגיוס כי הרבה שואלים. זאת אומרת מעלים אותנו לזאל כדי שלא יקליטו ולא יצלמו והרב וילשאנסקי יוכל לדבר מה שרוצה על גיוס הבחורים. אומרים ששם יראו את המצג על הקמפוס החדש וכל אחד יצטרך לתת הוראת קבע של כמה מאות שקלים לכמה שנים. אז למה אתם לא מודיעים זאת? שזה פשוט מאד דינר לבנין החדש.

מותר לעשות דינר, אבל תגידו שזה דינר ואל תגידו שזה הוראת הרבי מלך המשיח לעלות לזאל בכ' מ
למה שוב וכל הזמן הופכים אותנו לפסיכים?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.