רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 באוקטובר 2016

מבזקים


הלם בקהילה החרדית באוקראינה! ר' מענדל דייטש אחיו של המשפיע הרב חיים שלום, הוכה מכות נמרצות ע"י קבוצת שיכורים בעיירת ז'יטומיר. פונה לביה"ח במצב קשה כשהוא מורדם ומונשם.
'הארץ': בוטל לחלוטין האירוע שתוכנן בכיכר רבין בת"א בערב יום כיפור. בשבוע שעבר החליטו המארגנים בשל הביקורת הציבורית והמתקפה התקשורתית להפוך את המופע לעצרת סליחות. אתמול החליטו לבטל גם את עצרת הסליחות.
'ידיעות': רבני ירושלים יצאו לקראת יו"כ בקריאה להורים נגד רכיבה על אופניים חשמליים - הגר"ש עמאר: "כלי משחית ומעשה שטן. יש בזה איסורים חמורים מהתורה". הגר"א שטרן: "הורים שמאפשרים לילד מתרשלים במצוות חינוך".
בן כספית בטורו ב'מעריב': שר האוצר כחלון שהצטרף עם רה"מ לארה"ב לא חזר במטוס של ביבי לארץ. הוא חזר בטיסה מסחרית. מיד בשובו לארץ נסע לנהריה שם הסתגר זמן רב עם האדמו"ר רבי דוד אבוחצירא. לא ברור מה היה שם.
מתוך כתבת 'הארץ' על מרוץ לפיד לראשות הממשלה: "אחרי שנישא ב- 2 מערכות בחירות על היריבות עם החרדים - הבין כי עליו לשנות את הטון. מאז הוא מפויס איתם, מדגיש את זיקתו לדת ומארגן סיורי סליחות". הקודים החדשים של יאיר לפיד: פונה לקהל בשמות פרטיים. החליף הופעה מחולצה שחורה ללבנה כולל חליפה ועניבה כחולה. מתחיל כל נאום בסיפור אישי. מבהיר בכנסים שהוא לא איש שמאל ומתראיין בנושאים ביטחוניים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.