רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 13 באוקטובר 2016

ווארטים


״האהבה היא עבודה קשה, היא דורשת ממך את כל הכח, אבל רק בזכותה אתה מתחיל פתאום לפרוח!״

הצעת סיסמא לסגר על השטחים: גמר חסימה טובה.

ילד: אמא אני באמת מאוד מכוער?
אמא: כמה פעמים אמרתי לך לא לקרוא
לי ׳אמא׳ ליד כולם?!?

למה פיטרת אותו?
- כי הוא לא טוב לי למערכת.
-איזו מערכת?
- מערכת העצבים שלי
אישה אחת יושבת ימים ולילות על כיסא בבית חולים ליד מיטת בעלה שעבר תאונה קשה ומחכה שיקיץ...
לאחר כמה ימים הוא מתעורר ואומר לה...:
בואי רגע תתקרבי אליי...
את תמיד לצידי בכל מצב...
כשפיטרו אותי היית שם...
כשהעסק פשט את הרגל... היית שם...
כשנפלו לי המניות בבורסה... היית שם...
כשגנבו לי את הג׳יפ היית שם...
אפילו עכשיו כשעברתי תאונה את פה לצידי...
את יודעת לאיזה מסקנה הגעתי...?
האישה נרגשת מחזיקה את יד בעלה.. ואומרת לו...:
לאיזה מסקנה אהובי...?
עונה לה הבעל...:
״שאת מביאה לי מנחוס"...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.