רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 10 באוקטובר 2016

ההכנסת אורחים והפוליטיקאים

לכבוד הרב ר' חיים שאולזון

גמר חתימה טובה לך! וכמו שהרבי מאחל חתימה וגמר חתימה טובה לך ולכל אלפי הקוראים שלך.

אני רוצה בדברים האלה לפנות ישירות ממש לחסיד הרב מנחם מענדל הענדל. את הרב הענדל אני מכיר גם מהשיכון בצפת כאשר היינו ביחד וגם כשאני והילדים שלי והמשפחה מגיעים לרבי הוא ממש בנה אירגון שדואג לכולם בשווה בסבר פנים יפות כמה שהוא יכול.

היום הרב מענדי הענדל עושה התרמה למוסד שלו הכנסת אורחים.

קודם כל אני חושב שזה מאד חשוב לתרום כי באמת הכסף הזה הולך ממש לתשלומי אוכל ושינה רואים זאת זה ממש לא סיפורים שכאילו הכסף הולך למשהו. אתה רואה כמויות של אוכל וזה עולה הרבה מאד כסף וגם המיטות והשכרת מקומות וגם דואגים לבחורים שאם נפצעים לקחת אותם לרופאים.

אבל אני גם פונה להרב מענדי הענדל ואני אומר לו: מי שהכי מזיק לארגון הכנסת אורחים זה כמה אנשים רעים וחטאים שהם פוליטיקאים שהם רק רוצים מחלוקת ולהוציא שם רע לארגון

אתה לא יכול לתת להם חסות שהם ישלטו על הארגון וירביצו ויכניסו לבחורים לראש מה שהם רוצים כמו על הגיוס דברים חיוביים וכן להרביץ לאנטים.

לקחו בחור מכניסים לו לראש להרביץ ואז השכונה כועסת על מענדי הענדל והם צודקים.

אאנחנו רוצים לתרום לארגון הכנסת אורחים של מענדי הענדל אך לא לפוליטיקאים מהישיבה בצפת שהרב וילשנסקי והמשגיחים שולחים לעשות חורבן בבחורים ואתה צריך לדעת שהם מדברים על הגיוס והם מרביצים לאנטים בכוונה תחילה כדי להצית את הרוחות.

צריך כבר לדעת להבדיל בין הכסף שנותנים לאוכל ולכל הפעולות החשובות שעושה הרב הענדל והצוות שלו בחודש תשרי לבין השחיתות שמפעילים שם כל מיני פוליטיקאים

אני בעזרת השם גם יתרום דרך האתר כמה שאני יכול וזה אני מרגיש לא תרומה אלא ממש לשלם לך על כל האוכל והשפע הגדול שאתה דואג לזה לי ולילדים שלי ותמיד כל מי שמגיע.

בברכת גמר חתימה טובה להרב מנדי הנדל ובאמת ההתרמה תצליח

אני מבקש ממך הרב שאולזון לפרסם זאת כי חשוב לדעת להבדיל בין הדברים תודה רבה על כל פעולותיך החזקות שכל השיכון מדבר עליהם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.