רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

השקט שלפני הסערה: "אני ישנה וליבי ער" - סינגל בכורה למוזיקאי שיעה ברים!


כמעט תמיד הצליחו לחנים למילים מתוך "שיר השירים" לכבוש בסערה את שדה הזמר החסידי. לפני כשנתיים היה זה הלהיט "השבעתי אתכם", ונדמה כי בשנה הקרובה "אני ישנה" החדש, פרי יצירתו של המוזיקאי שיעה ברים, יכבוש כל חלקה טובה ויככב בכל אירוע.

למרות ששמעתם את שמו אינספור פעמים, זהו הסינגל הראשון שלו. ברים, מעבד ומפיק מוכשר, נחשב מזמן להבטחה גדולה במוזיקה החסידית ומזוהה כמי ששירתו הנוגעת והאיכותית שומרת על אותנטיות יהודית יחד עם הגשה חדשנית ורעננה.

שיעה מגיש את היצירה המיוחדת והאינטימית הזו, אותה חיבר מן המסד ועד הטפחות - החל מהלחן, דרך העיבוד המוסיקלי, עיבוד הקולות וגם הביצוע שמבצעת תזמורתו המוערכת "אורות BAND". לשירת הסולו בחר שיעה בילד הפלא הנודע ארי רייך שמבצע אותו בחום ורגש יהודי המרטיט כל לב.

שיעה ברים, הוא יוצר צעיר ומבטיח, שכותב מוזיקה בעלת ניחוח יהודי שורשי עתיק. יחד עם זאת, הקו המוזיקאלי שלו מבקש לשדרג את הביצוע בהתאם לרוח הזמן תוך שימת לב לגימור המהודק החדיש והעדכני. התוצאה שמתקבלת היא להיטים משובחים, מופקים היטב, שהופכים לנכסי צאן ברזל בעולם הישיבות ומבטיחים להפוך לחלק מהרפרטואר של המוזיקה היהודית העכשווית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.