רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 28 באוקטובר 2016

הסקרים האחרונים בארצות הברית מקטינים את התמיכה בהילרי ומחזקים את טרומפ

סקרי שישי הראשונים שיצאו הבוקר (שעון ארה"ב)
LA TIMES (שעורך סקר ללא המועמדים הנוספים) טראמפ חוזר להוביל ב-2
סקר ABC שנתן לקלינטון כבר 12 אחוז הובלה עכשיו 4 לקלינטון
אחרים הממוצע לקלינטון ירד לכ-3 הובלה
בסקר ABC טראמפ כבר עלה ל-44 אחוז עליה של 6 מאז היה ב-38 הסקר באופן לא רגיל מכסה כבר 98 אחוז מכלל הבוחרים כביכול, 2 לא ידוע ו-5 למועמדים האחרים ו-48 לקלינטון. בסקר ללא המועמדים הנוספים ישנם 5 שלא החליטו טראמפ או קלינטון. כלומר במתמטיקה פשוטה אם לוקחים את שני הסקרים בהשוואה, אז לפי הסקרים של ABC גם צמוד מאד.
המגמה לפיה טראמפ עולה וקלינטון מעט יורדת ממשיכה, אך שוב רק ברגע האחרון יהיה אפשר לדעת, שיטת האלקטורים כמובן תכריע באופן קיצוני. והיא דווקא לטובתו של טראמפ כי קול אחד בלבד מעל קלינטון יכול לתת לו מדינה שלמה על כל מספר האלקטורים שלה, וכאמור גם הסקרים בראיה נכונה וגם הבחירות המוקדמות יחדיו מלמדים על כך שזה צמוד מאד כרגע.
סקרים של מדינות כמו קליפורניה וניו יורק עם מספר אלקטורים רב שקלינטון אמורה לקחת בהליכה כמעוז הדמוקרטים, תלויות בכ-15 אחוז שלא יודעים על פי הסקרים ולקלינטון יש פחות מ-50 אחוז שם, כך שאם אכן יתפרסם חומר מוחלט נגדה גם במעוזי הדמוקרטים עלול להיות מהפך.
משעשע במיוחד ששבדי אחד רדוף הנעול בשגרירות אקוודור בלונדון, יכול להשפיע ואולי אף להכריע את הבחירות בארה"ב :)  זה נראה כמו מסר עבורינו של מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא, לכל אלו והפעם בגויים שבאמת חשבו שכוחם ועוצם ידם עשה להם את החיל... לנצח את הבחירות, ושהם בכלל אלו המחליטים.
שבת שלום ומבורך בשורות טובות והרבה גשמי ברכה בע"ה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.