רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

'תוקף' ולא 'כניעה' חב"ד לא תהפוך למזרוחניקים

זה מה שפורסם באחד קבוצות הווטצאפ של משיחיסטים

שלום רב לחברי הקבוצה, יחי המלך.
ברצוני לנהל דיון חברתי על נושא שאנחנו בחב"ד מדברים על זה פה ושם, ומשום מה יש לי הרגשה שיש כאלה שמנסים לדכא להשתיק ולסתום את הפה,
ובכן אני לא פרובוקטור ואני לא בעד פשקוולים ולא בעד לבזות ולפגוע ברבנים וכו',
בסה"כ ברצוני לדון על עניין די חשוב ופופולארי, ומי שרוצה להגיב בנידון שיגיב אבל הכי ענייני,
ובכן ביום שישי האחרון פורסם כאן אוסף מכתבים של רבנים ומשפיעים בחב"ד בעניין ההסכם עם צה"ל,
כמו הרבה אנשים גם אני הייתי מאוד אדיש בכל הנושא של צבא וגיוס תלמידי התמימים וכו....
אבל מה, הרגשתי שמשהו לא מריח טוב וישבתי שעות וחקרתי את ההסכם עם כל סעיפיה ונספחיה וכל מה שכבר דנו בנידן,
ורבותי זה ממש לא צחוק ההסכם אומר שכל תלמידי ישיבת חב"ד מגויסים על מדים חד משמעי!!!
הלוואי שאני טועה!
אבל המציאות היא לא פשוטה בכלל, ואני לא מבין למה הציבור כל כך אדישים???
וחשבתי אולי הם הם צודקים? הצבא היא לא כ"כ בעיה כמו שרבים חושבים?
וגם את זה חקרתי היטב, ואיך אמר לי אחד מאנ"ש "א תמים לפני צבא הוא מדבר על עצמות הויה אא"ס וביטול היש ההתבוננות, ואמרות זקני אנ"ש ואנשי מעשה נבג"מ ה"ה חסידי הרבאים לדורותיהם שגור על לשונם כר' יצחק מתמיד ור' חאצ'ע פייגין וכו....
ואחר הצבא הוא מדבר רק שלימות הארץ ואהבת הארץ וארץ ישראל השלימה וכו.... במקרה הטוב, (ומצביע ליכוד) וכל הלובאויטשער חן בוודאי שכבר לא נראה על פניו,
יפה אמר הרב טוביה זילברשטרום רב שיכון חב"ד ירושלים "שתוקף הנהגת אנ"ש נמסרה לרבנים שליט"א היטיב הרבי להדגיש "תוקף" ולא כניעה ח"ו"
בשפה היותר בוטה חב"ד נהפכת למזרוחניקים!
כן כן אלה שהרבי פעל להתרחק מהם!
הלוואי שאני טועה!!!
וכעת נראה שאם ימשיכו בדרך זו לא ישאר מחב"ד שריד ופליט ומה שכן ישאר זה אלו הפולישע'רס ממעיני ישראל!
ויה"ר שכבר  יהא התגלות הרבי מה"מ אמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.