רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 16 באוקטובר 2016

הסטייפלער: 'תפנה לשכן שלי, הרב אליעזר ברלנד הוא יברך אותך'

במגזין "ניצוצות" מובא סיפור מדהים!! הגאון הרב נחמן רוזנטל שליט"א (70) שהיה משגיח בישיבת ברסלב ב"ב בקום הישיבה, מספר בראיון למגזין סיפור מדהים, יום אחד הגיע יהודי אל "הסטפלייר" הרב יעקב ישראל קנייבסקי זצוק"ל ובפיו בקשה שהרב יברך את זוגתו שצריכה ישועה דחופה, אמר לו הסטייפלער תפנה לשכן לי הרב אליעזר ברלנד הוא יברך אותך, פנה היהודי לביתו של הגר"א ברלנד, דפק בדלת והרבנית פתחה לו ואמרה שהרב כעת נמצא בהתבודדות בשדה תשאיר את שם אשתך ואגיד לו שאתפלל עליה, לאחר מספר ימים הגיע אותו יהודי לבית הגר"א ברלנד עם מעטפה ובה סכום כסף גדול מאוד מאוד ונתן אותה לרב כמחווה על הישועה שאשתו נושעה, בתחילה הרב סירב לקבל את הכסף ולאחר דין ודברים ולחץ מצד היהודי לקח הרב בלית ברירה את המעטפה ומיד אמר לרבנית הכסף הזה לא מגיע לי!! אצא לרחוב והראש ישיבה הראשון שאפגוש אתן לו את המעטפה,יצא הרב מביתו ופגש באקראי את ראש ישיבת ברסלב ר' שמעון ברגשטיין,ובשמחה רבה נתן לו את המעטפה ובה סכום הכסף הגדול. מסכם ר' נחמן רוזנטל את הסיפור לימים אמר לי ר' שמעון ברגשטיין הכסף הזה היה מה שהניע את הקמת בנין הישיבה. הפלא ופלא!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.