רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 7 באוקטובר 2016

'קופת העיר' - אינה אמינה - הם עובדים על הגדולים ועל הציבור

כואב שאני צריך לעסוק בכך, מפני שטוב שיהיו קופות צדקה ויסייעו למי שצריך, וחבל שגם כאן יש פוליטיקה והלוחמים בקופות הללו עושים זאת מתוך חשבונות פוליטיים, ולכן אם הייתי עושה חשבון פוליטי הייתי צריך להימנע מלכתוב מה שאכתוב כאן, אבל בכל חיי לחמתי בכל כוחי נגד גניבה גזילה ובעיקר הונאה שהיא מחלת היהדות החרדית כמעט מקצה לקצה, איני יכול להמשיך ולשתוק היכן שצריך לומר דברים ברורים

יתכן מאוד שהכוונות היו טובות ולכן גדולי ישראל תמכו בהם וממשיכים לתמוך מתוך אמונה כי מתנהגים כמו שצריך וכי הכסף מגיע לצדקה, גם אם פה ושם שומעים על כל מיני טריקים איך שהוציאו כסף מן הציבור וחלק מן הגדולים לא אהבו זאת אבל לפחות האמינו כי הכסף מגיע לצדקה התעלמו. לא אכנס כאן לענין אם מותר היה להם לדלג על מה ששמעו אבל אני מבין אותם, חשוב שיהיו קופות צדקה לסייע לציבור

אבל מה עושים, כאשר קופות הצדקה מדברים גבוהה ומעשית עושים אחרת? הנה, לפני כחדשיים בלבד הייתי עד לשיחת הטלפון ואף הקלטתי אותו, איך שאדם מתחנן לתת מאה אלף שקל לצדקה לחלוקה באותו יום, אבל רצה להיות שותף לחלוקה לעשות בטוח שהכסף הגיע לצדקה, הם העדיפו לוותר על הכסף והעיקר שהוא לא יידע כלל מה שעשו בכסף, לא איכפת היה להם שלעניים יהיו מאה אלף שקל פחות מפני שככל הנראה לא זו מטרתם

ההגיון אמר, שאם מישהו מתעקש אדרבה בא ונחלק, ולפחות העניים יהנו ממאה אלף שקל, תוציאו רשימה ותעברו תחלקו, זה היה מעודד את אותו יהודי להביא עוד סכום כזה, אבל הם התעקשו שהכסף צריך להגיע לידיהם וכי אין זה עסק של אף אחד לדעת מה הם עושים בכסף, וכשכמה ימים מאוחר יותר שומעים על שישים מיליון שהם משקיעים בחשבונות נדל"ן זה מסביר טוב מדוע אין להם ענין בצדקה,  אלא בביזנעס, וכאן הבעיה

כבר כמה שנים שאני שומע סיפורים ודברים על הקורה ב'קופת העיר' שזה משמר שיער ומוכיח כי משהו חולה מאוד שם, גם אם יטענו שפה ושם יש פנצ'רים קורים דברים לא רצויים וזו לא סיבה להפריע לעבודתם, הייתי מקבל אם זה קורה פעם או פעמיים, למרות שבצדקה הדברים צריכים להיעשות אחרת, בשל והייתם נקיים מה' ומישראל, ואם משה רבינו הבין שעליו למסור דין וחשבון מפורט לכל הציבור לכל העם היהודי על 'קופת העיר' בודאי ובודאי שעליהם לעשות כך, אבל גם מכך אתעלם. מציאות היא, שכסף רב עובר לנושאים ודברים שמחייבים דיון רציני, בידי רשימה של עניים מרודים שבכו והתחננו אליהם לעזרה ואפילו פרוטה אחת לא נתנו להם, כשיחד עם זאת יש בידינו שמות של מי שמקבלים מהם והם כלל לא בגדר של עניים ואם הציבור היה יודע למי נותנים לא בטוח כלל שהיו ממשיכים לתת להם

הציבור סומך על חתימות הרבנים, ואינם יודעים כי מעמידים בפניהם יהודים שנראים כאמינים אז מדוע שלא יאמינו להם, הם לא יושבים במשרד הם לא עוברים על החשבונות הם לא יודעים מי שלח וכמה ולאן זה הולך. קבוצת נוכלים מנצלים אותם להוציא כסף מן הציבור בדרכי מירמה, ואם לפחות הכסף היה הולך לצדקה הייתי מעלים עין, אבל החלק הארי של הכסף לא מגיע לצדקה - זה אני יודע ממקור פנימי מי שעבד שם וסיפר לי מה הולך שם

ביום שאם חלילה השלטונות יחליטו לחקור ולעבור על החשבונות, שלא תתפלאו אם יגישו כתבי אישום חמורים נגד כמה מראשיהם

מי שמחפש קופת צדקה עם אמינות שיבדוק טוב, קשה למצוא היום מקורות אמינים, ומה שבטוח 'קופת העיר' אינה אמינה, הם משלמים הון לכלי התקשורת שיפרסמו אותם וככה למנוע מהם לספר לכם את האמת המרה על מה שקורה בארגון הזה, עד כדי שיש מי שנתן להם הכשר וקבע כי הם אמינים

אז אנו קובעים כאן בצורה הכי ברורה ומוכנים להוכיח זאת, כי אינם אמינים

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.