רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 31 באוקטובר 2016

ווארטים


״הדבר היחיד שעומד בינך לבין המטרות שלך, זה התירוצים שאתה ממשיך לספר לעצמך למה אתה לא יכול להגשים אותם.״

יש שני דברים קשים לביצוע :
1)  להכניס את רעיונותיך למוחו של השני.
2)  להעביר את הכסף מהכיס של השני אליך.
מי שמצליח במשימה הראשונה נקרא "פרופסור".
מי שמצליח במשימה השניה נקרא "איש עסקים".
מי שמצליח בשתי המשימות נקראת "אשתך!"


מכתב של אם כורדית לביתה .
בתי שלום לך ,
אני כותבת לך מספר מילים כדי שתדעי שאני כותבת .
אז , אם תקבלי את המכתב הזה , זה יהיה סימן שהוא הגיע אלייך.
אם לא תקבלי אותו , אז תודיעי לי על מנת שאוכל לשלוח לך אותו שוב .
אני כותבת לך לאט כי אני יודעת שאת לא קוראת מהר.
לאחרונה , אבא שלך קרא מחקר המצביע על כך שרוב התאונות קורות קילומטרים בודדים מהבית , זאת הסיבה שהחלטנו לעבור דירה...
מזג האוויר מאוד נחמד פה , שבוע שעבר ירד גשם רק פעמיים , פעם ראשונה במשך 3 ימים ופעם השנייה 4 ימים .
בקשר למעיל שחיפשת , דוד שלך משה אמר לי שאם אני שולחת לך אותו עם הכפתורים זה יעלה הרבה כסף , בגלל שהם כבדים , אז תלשתי אותם ושמתי לך אותם באחד הכיסים...
אחותך מרים , שזה עתה התחתנה , מצפה לאירוע משמח , אנחנו עדיין לא יודעים אם זה בן או בת , על כן לא אוכל לומר לך אם תהיי דוד או דודה . אם תהיה לה בת , היא מתכוונת לקרוא לה בשמי.
זה מוזר לקרוא לילדה : אמא..
אחיך צביקה נקלע לבעיה גדולה . הוא נעל את האוטו עם המפתחות בפנים , הוא נאלץ לחזור הביתה ברגל כדי להביא את הצרור מפתחות השני על מנת לחלץ אותנו מהרכב ...
אבא שלך קיבל עבודה חדשה , יש מתחתיו 500 איש ,
( הוא מכסח את הדשא בבית הקברות )...
אם בהזדמנות את פוגשת את בת דודתך אילנה , תמסרי לה דרישת שלום בשמי, אם את לא רואה אותה אז אל תגידי לה כלום...
אמא שלך.
נב : הייתי רוצה לשים לך קצת כסף במעטפה אבל כבר סגרתי אותה ...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.