רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 באוקטובר 2016

המייל האדום - פרק ראשון

משה שילת ולוי הבלין
ניתוח חומר ומידע שהגיע ממאות שולחים. זו הכתבה הראשונה שמסכמת כל החומר שהגיע 
פרק ראשון בסידרה הסאגה הגדולה שעומדת להרוס את בחורי חב"ד! * איך התחיל הקשר הראשון בין משפחת וילשנסקי למשפחת הבלין * איך מאחורי הקלעים מסתתר כאן משה שילת * מי זה לוי הבלין ומה קרה בקריית החינוך ביישוב שורשים

הכל התחיל לפני כ8 שנים לייזי וילשנסקי שמע כי ביישוב הצפוני שורשים מיועד למכירה ציבורית שטח רחב המתאים לקרית חינוך. הוא הושיב במשך כמה שבועות צוות בראש העובד המסור שלו ליפסקר [כאן ביקשו כמה להוסיף: חשוב לציין כי ליפסקר שעובד אצל לייזי הוא אדם נקי כפיים, אדם חביב, אדם שעוזר לכולם וישר הליכות ולא קשור כלום למשפחת האלפרונים וילשנסקי-הבלין. הוא אדם ישר נאמן וחרוץ וירבו כמותו בחסידות חב"ד].

כל הצוות ישב לסגור קצוות ישבו מול וועדות מול ארגונים כדי לשכנע את המינהלה כי אכן מוסד חנוך לנער מתאים לקריטריונים.

אולם באחד הישיבות הגורליות התייצב לפתע משה שילת עם הצעת כספית ענקית משלו ובסופו של יום לאחר משא ומתן ניצח את לייזי וילשנסקי 1:0 זה קרה גם בתמיכתו מאחורי הקלעים של הרב בערל לאזאר ועוד כמה אנשים כאלו ואחרים.

כאן התחיל הרומן בין לייזי וילשנסקי עם משה שילת.

שימו לב מציינים כמה משולחים המידע כי משפחת וילשנסקי עובדת בדרך הפעולה הבאה: על אנשים וארגונים חלשים הם מהלכי אימיים מאיימים ומחרימים ומנדים ומשסים ממש כמו משפחת פשע אכזרית חסרת חוקים [ראו ערך ארז הורביץ ורבים אחרים], אך כאשר הם רואים מישהו חזק מהם, כאן קורה דבר מעניין דבר שלקוח לא מעולם הפשע אלא מחוקי המקצוע הכי וותיק בעולם מקצוע של הנקבות שעוסקות במקצוע הזה, ברגע שהם רואות מישהו חזק וקשוח הם מתחילות להתחנף אליו וכך הם מורידים אותו על ברכיו.

בדיוק כך קיבל לייזי וילשנסקי מאביו וכך הוא התחיל את מסכת הקשרים האסורה שלו עם משה שילת.

איש הקשר היה כבר ברקע כמה שנים - לוי הבלין.

לוי הבלין הוא המוציא ומביא של הגאון רבי משה הבלין. כבר שנים רבות הוא יושב על ספרי תקציבי מדינת ישראל, מכיר שם כל פינה, יודע איך מרמים את המדינה, איך לוקחים תקציבים כפולים איך משתמשים בבחורים שכבר נמצאים בקבוצה כדי להמשיך לקבל עבורם כסף [כך לכאורה עבדה השיטה כבר מאמצע שנות התשעים כך לכאורה על פי מידע שהגיע למייל לכאורה ידוע רכילויות חוזרות ונשנות בקרב כל מנהלי המוסדות שלוי הבלין היה מתגאה בפניהם על יכולותיו. איך? ללוי הבלין הפתרונים].

לייזי וילשנסקי שמע כי מתחיל קשר בין משה שילת ללוי הבלין בכך שמשה שילת שם גם את לוי הבלין אחראי על קרן מרומים, זהו סוג של הקרן לידידות שבה משה שילת מחלק כסף רב לארגונים שמוצאים חן בעיניו [כמה משולחי החומר מציינים: חשוב לומר בפה מלא כי קרן מרומים עושה דברים חשובים ומועילים בפרט לטובת שלוחי הרבי ועוד רבים וחשובים פרוייקטים משמעותים. אם כי יש מוסיפים כי כל פעילות זו נועדה להשתלט על צא"ח אבל זה לא נוגע לנושא שלנו הגיוס ונבקש לא לשלוח חומר שלא קשור לגיוס כי אנו לא רכלנים! המייל האדום מציל חיים ולא הולך רכיל!].

בשיחות ארוכות  בין לוי הבלין למשה שילת הוא הצליח להסביר לו כי לייזי וילשנסקי אינו משיחיסט אינו שאיד אינו אידיאולוג. להיפך הגמור הוא יכול להיות סוס טרויאני יפה מאד כדי להכניס כל מה שמשה שילת רוצה בתוך הציבור העצום הזה של המשיחיסטים. אלא צריך רק לממן אותו.

זה התחיל את הקשר. לוי הבלין לימד את לייזי וילשנסקי [ויש אומרים שגם את זאב פרידמן מנהל הישיבה, אך הנושא של זאב פרידמן נמצא בבדיקה עדיין ומבקשים מכל הקוראים לשלוח עליו חומר כי הרבה אמהות והורים טענו במייל שהוא ממש משכנע בחורים להתגייס כבר כמה שנים, בבקשה לטובת ילדיכם שילחו שיחות שהיו לכם איתו כדי שנפרסם הוא יד ימינו של הרב וילשנסקי ולדברי כמה הרבה יותר גרוע מוילשנסקי כאשר הוא ממש מגייס בחורים].

משה שילת יש לו תוכנית אידיאולוגית להפוך את חב"ד לציבור ישראלי [בנושא הזה אנו לא מתערבים הגיעו אלינו מכתבים שלמים נגדו גם המכתב של יהודי בשם הרב ישראל בוטמן ועוד מכתבים אבל שוב אנו לא גולשים לנושאים פנימיים אנו רוצים להיות נאמנים לקהל ההורים שגונבים לו את ילדיו ורק להיות ממוקדים באלו שמתכננים לגייס את בחורי חב"ד]. ולכן הוא מאד היה בורג חשוב במערכת להכניס את נושא הגיוס. לא רק מהצד הכספי.

הקשר הזה שנרקם בין לוי הבלין ללייזי וילשנסקי וקרן מרומים של משה שילת המשיך להתפתח ברבות השנים כאשר קרן מרומים הפכה את לייזי וילשנסקי למקבל כספים בצורה מינורית נמוכה וכספים יעברו גם דרך לוי הבלין. וככה התחילה החגיגה והקשר המשיך להתרקם. [יש מציינים במיילים כי כיום לוי הבלין לגמרי כמעט נמצא בקרן מרומים והוא הושיב דחליל שנקרא לוי גרונר. בכל מקרה כמה כתבו שלוי גרונר לא קשור ישירות הוא רק פקיד שמצבע החלטות מגבוה ולכן לא להכניס את שמו בין המגייסים ונעשה כבקשתם וכעצתם כי אנו רוצים להיות אמינים].

עד השגיעו השנים האחרונות. לייזי וילשנסקי כבר מכיר את כל רזי ספרי התקציבים והוא הבין שהתקציב המרכזי נמצא בצבא. ביינתים היתה ממשלת לפיד וזו הוכיחה שוב כי בלי צבא [ליבה הוא עושה מזמן] אין מה לדבר וכאן נכנסו כמה גורמים נוספים מהציבור החרדי שהבינו מה קורה בחב"ד וידעו את הקשר לוי הבלין ולייזי וילשנסקי והחגיגה התחילה להתפתח.

עד כאן פרק ראשון בפרק הבא ננסה להבין יותר איך וכמה קשור הרב יוסף יצחק וילשנסקי. האם הוא היה לגמרי בעד, האם הוא כמו תמיד פחד מאד וחיכה שהרב משה הבלים יכנס לבית דין רבני חב"ד ויעשה את הכל.

אז בסיכום: לייזי וילשנסקי ולוי הבלין ברקע של משה שילת הם הגורמים הראשונים שהכשירו את הקרקע הפרקטית לגייס את הבחורים.

הנה תמונה שאומרת הכל: משה שילת עם לוי הבלין בכנס האחרון של ישיבת קרית גת. מה הקשר של שילת לקרית גת? זה הקשר.

הבהרה: כל מה שכתוב כאן הוא עיבוד מנתונים ששלחו הרבה אנשים מאד יכול להיות שיש כאן טעויות אנו פונים לכל מי שרוצה להגיב לשלוח תגובה למייל האדום ונפרסמה כלשונה. אנו מטרתינו אחת ויחידה לחשוף לאור השמש כל מי שרוקח את גיוס בחורי חב"ד. אנו לא סוגרים חשבונות עם אנשים ואין לנו כל ענין לטפל בחב"ד במחלוקות פנימיות הקיימות בכל קהילה וכל מקום. אז אנו נהיה נאמנים לכלל הזה ואם נראה מייל ששולח בקביעות שקרים לא נתייחס אליו יותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.