רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 14 באוקטובר 2016

תחתית שבתחתית - כתבי אישום מחרידים נגד אברכים חרדים

בכל עת שאני מעלה כתב אישום ישנם מי שבאים אלי בטענה ולכאורה צודקת , הלא יקראו את זה הרבה אנשים יהיו מי שזה יגרום להם הרהורים ויהיו מי שילמדו כאן דברים חמורים ואסורים, ויש הרבה צדק בטענתם, וניצב אני בפני השאלה מה עושים במצב הזה, האם להוריד את זה ושהציבור לא יידע, או שאז אני חוטא למטרתי להחדיר בציבור שיידע את האמת המרה כמות שהיא ולא יחיה מסיפורים לא נכונים ומתדמית חרדית שהיא כל כך רחוקה מן האמת

מתמודדים אנו עם כמה מצבים קשים שאיש לא רצה להאמין שזה הרחיק כל כך, כשטענתי שזה כך טענו כי אני ממציא דברים, עתה כאשר כתבי האישום ברורים וכתובים וכל אחד יכול לקרוא אותם מדברים אחרת, נאלצים להודות כי זה אכן המצב, וזה מה שמעורר אנשים למחשבה כי אולי הגיע הזמן לעשות

היכן הבעיה שלנו, שהציבור החרדי בנושאים האלו לא עושה, מעדיפים שאחרים יתעסקו עם זה, או יותר נכון מטאטאים מתחת לשטיח בתקוה כי מאיזשהו מקום תבא הישועה. המציאות היא שישועה לא באה, ההיפך, המצב הזה הלך והחמיר

מדובר בכמה בעיות, האחת בתוך המשפחה, והאחרת במוסדות החינוך והציבור. בעבר לא רצו להאמין שאנשים מכובדים מי שנמנים על העילית חוטאים בעריות בצורה נוראה, היום ברור כי זה קורה ובמספרים מדאיגים, רק אלפית מן הקיים מתגלה, מפני שברוב המקרים משאירים את זה בתוך המשפחה, לא רוצים להרוס שידוכים וחשבונות אחרים שיש להם, אז מעדיפים שלא יידעו, ורק מעט יוצא החוצה

הבעיה האחרת הם במוסדות שם מדובר בסוטים ופדופילים ודומיהם המנצלים את הגישה לילדים ולבחורים, במיוחד מי שיכולים לנצל סמכות, אלו המסוכנים ביותר, ומציאות היא כי מידי שבוע מתגלים עוד ועוד כאלו, וזה פשוט מזעזע

השאלה שאני מעלה כאן שוב, האם עדיפה השתיקה, האם באמת לא לפרסם ולאפשר למצב שהיה שימשך, או שאין מנוס, נכון שזה היה עדיף בלי פרסום כזה, אבל במצב שנוצר זו חובה עליונה, בשביל לזעזע את מי שצריך ויתחיל לעשות

זה כל מטרתינו שיתחילו לעשות את מה שצריך, להשקיע הרבה בחינוך הנפשי, להקים מרכזי גמילה, ולהחדיר אוירה חדשה כזו שמי שיש לו בעיה שלא יתבייש לדבר על מנת שיעזרו לו ככה נציל אותו וממילא אחרים שלא יפגעו ממנו

אי אפשר יותר לשבת בחיבוק ידים, אין שבוע שלא שומעים על מקרים מזעזעים כאלו, וזה מחייב את כולנו כל מי שיכול לעשות על מנת להציל אותנו ואת עתידנו מרדת שחת, ואני מצידי עושה את מה שאני יכול לעורר את הציבור שיידע את האמת כמות שהיא

חיים שאולזון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.