רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

מבזקים

רשת ב': משה קצב הגיש בקשת חנינה מחודשת לנשיא ריבלין.
ברסלב נייעס: דניאל רוט, חתנו החרדי של רה"מ בנימין נתניהו ושני נכדיו החרדיים ממאה שערים נצפו בין העולים לציון רבי נחמן מברסלב בראש השנה באומן.
'הארץ' בתחקיר נגד שרת המשפטים איילת שקד - כך קידמה שקד פרוייקטים של עמותת 'אלעד' השייכת לציבור הדת"ל, כשבפועל היא מקבלת הנחיות מראשיה, מתערבת בהחלטות המועצה הארצית לתכנון ומשנה תוכניות.
גרודקה ב'בחדרי': המאבק בין ש"ס ליהדוה"ת על הסמינרים! לאחר שח"כי יהדוה"ת החרימו את הדיון של מרגי על הסמינרים, שלח גפני מכתב למרגי בו הוא טוען כי דווקא הסמינרים הם אלו שמופלים לרעה. גפני דורש דיון דחוף. לדברי גפני: "יש אפליות שערורייתיות כלפי הסמינרים החרדיים לעומת החינוך הממלכתי. ראיתי כי קיימת לראשונה ישיבת ועדה בנושא סמינרים חרדיים. אודה לך שתמשיך את הדיון אודות אפלייתם לרעה".
'בקהילה' חושף: בש"ס נערכים לסבב מינוי רבני ערים בערים מרכזיות - המועמדים הבולטים: בחיפה - הגרמ"ח לאו, הגר"ש אליהו, דניאל הרשקוביץ, הר' סתיו והגר"א שלוש. בנשר - הרב משה אבוחצירא. ברמת גן - הרב צבי לאו. המועמדים בת"א - הגר"י דרעי והגר"מ הלוי. ברחובות - הגרב"צ קוק והגרמ"מ גלוכובסקי. במבשרת - הגר"ש אליטוב. בלוד - הגר"י מוזגרשווילי והגרש"מ ביטון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.