רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 2 באוקטובר 2016

כתם מביש ובל יימחה של עיוות דין חמור

שמעו זאת נא עם ישראל היקר
כתם מביש ובל יימחה של עיוות דין חמור מתוך אפליה נוראית בקנה מידה קיצוני ובל יתואר, עיוות דין שבה העם היהודי ובני עדות המזרח בפרט צריכים ממנו להזדעזע!
ביום חמישי האחרון הגיעה לשיאה העלילה הקשה נגד כבוד הרב יאשיהו פינטו שליט"א אשר שברה את ליבם של אלפים ורבבות מעם ישראל בראותם, כי המדינה היהודית בגדה בהם ובערכיה והגדילה את השבר בינם לבין מוסדות שלטון החוק בישראל!
אכן רואים אנו בימינו את התגשמות הדברים האמורים בגמרא בסוף מסכת סוטה   שם נאמר: "..בעקבתא דמשיחתא יראי חטא ימאסו וחוכמת סופרים תסרח.."
רואים אנו כיצד תלמידי חכמים גדולי ישראל הפכו למרמס ואין איש פוצה פה וכולם סוכרים את פיהם מים!
מדינה המתגאה בהיי טק בהתקדמות טכנולוגית, "מדינה מודרנית", מדינה אשר קראה לכל היהודים בתפוצות לבוא אל ארצם תחת חסותה של המדינה היהודית והדמוקרטית אשר תגן עליהם מכל עוול שהיו היהודים רגילים לחוות בגלות כאמור "להיות עם חופשי בארצנו" 70 שנים של עבודה וחופש.
אך מה גדול כתם הבוץ על מדינתנו - או נכון יותר על שלטון החוק - היא פרשת כבוד הרב פינטו מתועבת זו! מועצת המלחמה של שלטון החוק, בפקודה, מתעללת במנהיג דגול של רבבות יהודים תוך עלבון נורא לאמת ולצדק הרמוס. זה נגמר, זהו כתם בל יימחה למדינת ישראל וההיסטוריה כולה תזכור שבתקופת זו פשע חברתי כזה יכל להתבצע.
כפי שהעזו הם, אעז גם אני. האמת אותה אומר, הבטחתי לאומרה, עקב כך שאין הצדק מסוגל לעשות מעשה כזה ולהיוותר שלם. חובתי היא לדבר, אין ברצוני להיות שותף לדבר עבירה. לילותיי נתקפים בסיוטים, מכיוון שאדם זה נרדף בעינויים נוראיים על פשע אשר לא ביצע.
בשביל העם הרוב הדומם, אני זועק אמת זו, ועימי כל עוצמת הסלידה של אדם ישר. לזכותם של העם הדומם בציון ייאמר, כי אני משוכנע שאינם מודעים לדבר זה. על כן אני מוקיע את האשמים האמיתיים ברוע זה ולמי עליי להודיע על פשע זה אם לא בריש גליי בראש חוצות, העם היושב בציון ולריבונו של עולם השופט העליון?
...
אך כתב זה התארך לו, עם ישראל היקר, והגיעה העת לסכמו.
אני מאשים את כל הגורמים המעורבים בפגיעה הקשה בכבוד הרב פינטו כי שימשו כלי יוצר לעיוות דין מעשה שטן, תחילה בלא יודעין אני רוצה להאמין, ולאחר מכן הגנו במשך חודשים ושנים על פועלם, בתחבולות רמייה נפשעות ביותר.
אני מאשים את מובילי הדעה בארצנו כי נתנו ידיהם, מכל מקום מתוך חולשת דעתם לאחת הנבלות הגדולות ביותר בדור הזה.
אני מאשים את מקבלי ההחלטות השונים דאז , כי היו תחת ידיהם ראיות ברורות לצדקתו של כבוד הרב פינטו והם התעלמו מהם בזדון וכי מעלו באדם ובמשפט בכוונה נסתרת, וכדי להציל את מוסדם הסובל מאי אמינות ומחרפה.
אני מאשים את המומחים "מטעם" בכל ההליך המשפטי כי הגישו עדויות כזב ותרמית על מצבו הרפואי הקשה של כבוד הרב פינטו בטענת השווא כי אינו חולה טענה מגוחכת אלא אם כן יועלה בבדיקה רפואית כי טחו עניהם מראות ומשפוט.
אני מאשים את העיתונאים והתקשורת "מטעם" כי ניהלו בעיתונות תעמולה נבזית כדי להוליך שולל את דעת הקהל ולחפות על חטאם של הבוחשים בכחש.
סוף כל דבר אני מאשים את מקבלי ההחלטה האחרונה על הקש ששבר את גב הגמל בביטול החלטת ועדת השחרורים לשחרר את כבוד הרב פינטו עקב מצבו הרפואי הקשה והכול מתוך יצר נקם ושינאה יוקדת  לאדם החרדי המזרחי ולכל מה שמייצג אותו!
האנשים שאותם אני מאשים, אינני מכירם. מעולם לא פגשתיהם ואינני דורש רעתם. לדידי אינם הם אלא דמויות, סוכני רעה לחברה. הפעולה אשר אני נוקט אינה אלא אמצעי קיצוני להחיש את התגלות האמת והצדק.
אין לי אלא רצון אחד: להאיר את עיני אלו שהושארו בחשכה, בשם האנושיות שסבלה כה רבות וזכאית למעט אושר. מחאתי הלוהטת אינה אלא זעקת נשמתי. ישוחרר לאלתר מנהיגנו כבוד הרב פינטו שנכלא על לא עוול בכפו ומוחזק ללא כל הגיון בהיותו חולה ומותש!
מאמר נכתב בהשראתו של המכתב המפורסם של הסופר אמיל זולא  בפרשת דרייפוס הידועה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.